از کاندیدای خاصی حمایت نکردم

۱۳خردادماه،

کارگردان «هیس! دخترها فریاد نمی زنند» در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس اظهار کرد: در واقع تا زمانی که کاندیداها همه برنامه های خود را عنوان نکنند نمی توان به تصمیم نهایی رسید و من در حال حاضر تنها یک مناظره انتخاباتی را دیده ام و برای نظر دادن بسیار زود بنظر می رسد ضمن این که زمانی که به تصمیم نهایی برسم تنها در برگه رأی خود آن را می نویسم نه این که به صورت مستقیم آن را مطرح کنم.

 

وی ادامه داد: باید همه کاندیداها برنامه های خود را بیان کنند تا دید کدامیک از آن ها ملی تر و با اندیشه وسیع تری نگاه می کنند تا بتوان به بهترین گزینه رسید. بعضی از کاندیداها هنوز برنامه فرهنگی خود را مطرح نکرده اند چطور می توان تصمیم گیری کرد که کدامیک بهتر می باشند. در اولین مناظره انتخاباتی هر کدام از کاندیداها نکاتی را برجسته تر عنوان می کردند اما نمی توان تا زمانی که همه نظرها مطرح نشود به گزینه اصلح تر رسید.

 

گفتنی است پوران درخشنده در مصاحبه با یکی از پایگاه اینترنتی ها زمانی که نظرش را دربارهٔ صحبت های محسن رضایی در مناظره تلویزیونی اخیر جویا شده بودند، عنوان کرده بود: معتقدم برنامه های آقای محسن رضایی در مناظره متعادل تر بود. در واقع می توان گفت نظریات قابل قبولی در حوزه اقتصاد داشت.از نوع صحبت های محسن رضایی این طور برداشت می شد کرد که ایشان برنامه محورتر می باشند و در حوزه اقتصاد برنامه های مشخص و روشنی را دنبال می کند. اما آنچه اهمیت دارد این است که هر فردی به عنوان رئیس جمهور انتخاب می گردد حرف هایش را عملی کند، نه اینکه همه صحبت هایی که در این فاصله زمانی مطرح می شده، در حد حرف باقی بماند وعملی نشود.

 

انتهای پیام/ف- ب.ب

 

 

 


سینماپرس
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.