از کودکان دیروز تا کودکان امروز

اردیبهشت ۱۴۰۳

کودکان دیروز که با بازیهایی مانند یه قول دوقول، اتل متل و طناب بازی و قصه ها و شعرهای کودکانه مادر بزرگ که بعد از سالیان دراز درگوشمان نجوا می کند و ما را به سرزمینهای کودکیمان سوق می دهد.

 به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران شعرهای کودکانه ای که ما را با رسم زندگی آشنا می سازد و مارا با دنیایی رنگارنگ آشنا می سازد.

اما با ورود تکنولوژی به سرزمین بازیها، کودکان امروز دنیایی دیگر را تجربه می کنند که با دنیاهای دیگر متفاوت است.

رایانه ها و بازیهای رایانه ای، اسباب بازی های الکترونیکی جایگزین بازیهای سنتی شده اند.

به همین مناسبت روزجهانی کودک و به همت اداره امور بانوان شهرداری منطقه ۹ در مجموعه فرهنگی تفریحی شهربانو برگزار خواهد شد.

وبا اقدامات ویژه ای برای کودکان این روز را گرامی می دارند.هدف از اجرای این برنامه ها نقش بازیها در خلاقیت کودکان، آموزش وسایل بازی خلاق، آموزش نماز برای کودکان ۴-۳ ساله و پیش دبستانی، آموزش خیاطی، بازی در سالن توپ در لیست برنامه های اجرایی این مرکز خواهد بود.

همچنین برای نشاط و شادابی بیشتر کودکان گریم کودکان،‌آموزش خطاطی و نقاشی تشکیل کارگاه هنری و تست قد  و وزن کودک، آشنایی با لباسهای محلی، آتلیه عکاسی، رقابت مادران در نحوه سرو کردن غذا و اجرای برنامه های نمایشی، معرفی نرم افزارهای دینی و خانواده و تربیت اسلامی از دیگر برنامه های اجرایی در این مجموعه خواهد بود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.