اساسنامه استقلال و پرسپولیس اصلاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهمترین موضوع مطرح شده در جلسه اخیر هیئت واگذاری، اساسنامه شرکت‌های فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس بود که در نهایت اصلاح شد.
 
همچنین در این جلسه با عرضه مجدد سهام شرکتهای پتروشیمی جهرم، فسا و داراب از طریق فرابورس با قیمت پایه و شرایط واگذاری قبلی موافقت شد و قیمت پایه و شرایط واگذاری برای عرضه مجدد ۳۹/۶۸ درصد سهام شرکت خدمات مهندسی ساختمان و تاسیسات راه آهن(بالاست) از شرکتهای زیرمجموعه شرکت مادر تخصصی راه آهن از طریق فرابورس به صورت نقد و اقساط و ۴۰ درصد سهام شرکت گسترش سازه بنا آفرین ایرانیان از شرکتهای زیرمجموعه شرکت مادر تخصصی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از طریق فرابورس به صورت نقد و اقساط مصوب شد.
 
قیمت پایه و شرایط واگذاری برای عرضه مجدد ۱۰۰ درصد ارزش نیروگاه سیکل ترکیبی چابهار و ۱۰۰ درصد ارزش نیروگاه هسا هر دو از شرکتهای زیرمجموعه شرکت مادر تخصصی توانیر از طریق مزایده به صورت نقد و اقساط نیز به تصویب رسید.
 
تصویب قیمت و شرایط واگذاری ۲۰ درصد سهام شرکت عمران و مسکن سازان استان ایلام و ۲۰ درصد سهام شرکت عمران و مسکن سازان استان چهارمحال و بختیاری هر دو از شرکتهای زیرمجموعه شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران بابت رددیون دولت به بانک ملی به صورت نقد از دیگر مصوبات هیئت واگذاری بود.
 
دراین جلسه همچنین قیمت پایه و شرایط واگذاری ۱۰۰ درصد نیروگاه شهید زنبق یزد از شرکتهای زیرمجموعه شرکت مادر تخصصی توانیر از طریق مزایده به صورت نقد و اقساط و برنامه زمانبندی واگذاری سهام شرکتهای قابل واگذاری به تفکیک روش و میزان واگذاری در سال ۹۱ به تصویب رسید.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.