اسامی مسئولان ستاد مشایی

۲۱اردیبهشت،

اسفندیار رحیم مشایی می‌گوید ستاد انتخاباتی ندارد و شیخ‌الاسلامی برای او ستاد مردمی تشکیل داده است.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از فارس، علی‌رغم آنکه مشایی می‌گوید ستاد تبلیغاتی ندارد و فقط ستادهای مردمی برای او تشکیل شده که یکی از آنها با مسئولیت عبدالرضا شیخ‌الاسلامی وزیر سابق تعاون، کار و امور اجتماعی است، اما نگاهی به مسئولان اصلی و کمیته های این ستاد که «مردمی» نامیده شده، نشان می دهد، که همه مدیران این ستاد را مدیران دولتی تشکیل داده اند.

بر اساس این گزارش، علاوه بر شیخ‌الاسلامی به عنوان رئیس، فقیه (قائم مقام)، داوری (مسئول کمیته رسانه)، امیدی شهرکی(کمیته استانها)، ذبیحی(کمیته تبلیغات)،  قاسمی (کمیته سیاسی) و اجلالی (مسئول استان تهران) مسئولان اصلی این ستاد می باشند.

ابوالحسن فقیه رئیس جمعیت هلال احمر، عبدالرضا داوری مشاور مستعفی وزیر کشور، امیدی شهرکی مدیرکل سیاسی امنیتی سابق دفتر رئیس‌جمهور و مدیرعامل کنونی خبرگزاری دولت (ایرنا)، علی ذبیحی سرپرست سابق تامین اجتماعی و قائم مقام سابق وزیر نیرو، حسن قاسمی از عوامل نزدیک به مشایی مستقر در روزنامه ایران و فرید اجلالی معاون سابق وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سابق سازمان بازنشستگی کشوری می باشند.

از میان این اشخاص، شیخ ‌الاسلامی، عبدالرضا داوری ، علی ذبیحی و اجلالی کاندیدای چهارمین دوره انتخابات شورای شهر نیز شده اند.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.