اسامی هیأت منتقدین دهمین جشنواره سراسری داستان بانه اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کار نقد آثار ارسالی به دهمین جشنواره سراسری داستان بانه را در بخش فارسی سیدحسن میرعابدینی، حسین سناپور،علیرضا محمودی ایرانمهر، محمدرضا گودرزی و بهناز علیپور عسکری و در بخش کُردی مراد اعظمی، ناصر یزدانی، محسن امینی، محمد رحیمیان و مریم قاضی بر عهده خواهند داشت.

بر اساس این گزارش هر کدام از آثار راه یافته به بخش پایانی پس از قرائت توسط صاحب اثر با حضور منتقدین این حوزه در هر بخش بطور جداگانه مورد نقد و بررسی قرار خواهند گرفت.

دهمین جشنواره داستان بانه با همکاری موسسه ادبی، فرهنگی، هنری «بروژا» و با حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان و برخی نهادهای مرتبط، چهارشنبه ۱۴ تیرماه از ساعت ۹:۳۰ صبح در مجتمع فرهنگی هنری بانه آغاز به کار می‌کند و تا جمعه ۱۶ تیر به کار خود ادامه می‌دهد.

خبر دیگر از دهمین جشنواره سراسری داستان بانه اینکه همزمان با آغاز آن، مجموعه داستان «بلوطهایی که در سرم» رونمایی می‌شود.

این کتاب مجموعه آثار نهمین جشنواره داستان بانه است که روز ۱۴ تیرماه پیش از مراسم داستانخوانی این جشنواره، رونمایی می‌شود.

«بلوط‌هایی که در سرم» از دو بخش داستان‌های فارسی و کُردی تشکیل شده که همراه با چند اثر از داستان‌نویسان کردستانی به تازگی به چاپ رسیده است.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.