اسامی پذیرفته شدگان آزمون نهاد کتابخانه های عمومی

۱فروردین ۱۳،

 

 

مدیرکل امور اداری و منابع انسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور خبر داد؛ اسامی ۳ برابر ظرفیت پذیرفته شدگان آزمون نهاد اعلام می شوند به نقل از حمیدرضا احمدی، با اتمام برگزاری آزمون دعوت به همکاری نهاد، اسامی ۳ برابر ظرفیت پذیرفته شدگان در فروردین ماه اعلام خواهد شد.

 

به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، حمیدرضا احمدی مدیرکل امور اداری و منابع انسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور با ابراز امیدواری به موفقیت داوطلبان در آزمون دعوت به همکاری نهاد گفت: با پایان یافتن آزمون در روز ۲۵ اسفندماه، تلاش خواهیم کرد تا اسامی ۳ برابر ظرفیت پذیرفته شدگان را در فروردین ماه اعلام نماییم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد:‌ پس از تصحیح اوراق امتحانی با اعلام اسامی پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت، آدرس مراکز انجام مصاحبه حضوری را نیز از طریق پورتال نهاد کتابخانه ها به آدرس http://www.iranpl.ir به اطلاع پذیرفته شدگان خواهیم رساند.

لازم به ذکر است، آزمون دعوت به همکاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور روز جمعه بیست و پنجم اسفندماه راس ساعت ۸ صبح به صورت همزمان در ۳۱ استان کشور برگزار شد.

آگهی استخدام ممتازنیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. علی:

    سلام. چگونه می توانم سوالات آزمون استخدامی نهاد کتابخانه های عمومی کشور را که در تاریخ ۲۵ اسفند ماه سال ۹۱ برگزار شد را دریافت نمایم و پیدا کنم فقط و فقط همان سوالات را می خواهم نه نمونه سوالات مربوط به همان نهاد استخدامی . ممنون از راهنمایی هایتان . به علاوه چگونه می توانم کارنامه مربوط به همان آزمون استخدامی را پیدا کنم تا از نمرات اکتسابی و امتیاز کسب شده خود مطلع شوم جواب را به ایمیل فوق ارسال نمایید ممنون. منتظر جوابم چون تا حالا به هر دری زدم یا بسته بوده ویا جوابی دریافت نکرده ام و یا قانع کننده نبوده است.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.