اسباب‌بازی‌هایی از جنس هارد دیسک +عکس

۰۱ تیرماه ۱۳،

یک کمپانی اوکراینی چندی پیش با استفاده از قطعات هارد دیسک اسباب بازی هایی ساخته است که همراه با محصولاتش به مشتریان ارائه می دهد. این مجسمه ها کاری از چند کارمند ساده شرکت است که تجربه ای در کارهای هنری ندارند.

به گزارش مجله شبانهممتازنیوز، هارد دیسک محلی برای ذخیره اطلاعات است اما گاهی می تواند از حالت یک قطعه کامپیوتری ساده خارج شده و تبدیل به وسیله ای برای هنرنمایی شود.

یک کمپانی رایانه ای در اوکراین چندی پیش برای جذب مشتریان بیشتر دست به کاری بسیار جالب زد. این کمپانی قطعات هارددیسک ها را جدا کرده و با استفاده از آن ها اسباب بازی های جالب برای دوست دارن تکنولوژی ساخته است.

نکته جالب در مورد این اسباب بازی ها این است که هیچ خط تولیدی برای آن ها وجود ندارد بلکه کارمندان و حتی رئیس شرکت در اوقات بیکاری روی اسباب بازی ها کار می کنند. این نشان می دهد که اسباب بازی ها کاملا دست ساز می باشند و چندین هفته برای ساخت هرکدام لازم است.

نکته دیگر درمورد این اسباب بازی ها این است که به عنوان هدیه درکنار هارد به مشتریان ارائه می گردد. قسمت های مختلف اسباب بازی ها جداشدنی می باشند و به نوعی می توان از آن ها به عنوان قطعات یدکی نیز استفاده کرد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.