اسبقیان: برای حضور در اجلاس روسیه ثبت‌نام نکرده بودم!/ حقوق ملی‌پوشان کاهش پیدا نکرده است

۳۰ آبان ،

249-6.jpg

رییس فدراسیون قایقرانی گفت، برای حضور در اجلاس دو سالانه فدراسیون جهانی قایقرانی در روسیه ثبت‌نام نکرده است.

محمد شروین اسبقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره وضعیت قایقران‌های ملی‌پوش بیان کرد: وضعیت تمرین ملی‌پوشان مناسب است، آنها تا عاشورا و تاسوعا به کارشان ادامه می‌دهند. در این ایام اردوها تعطیل خواهد شد و پس از آن دوباره کار از سر گرفته می‌شود. وی گفت: ملی‌پوش روئینگ در تهران و آب‌های آرام در انزلی زیر نظر مربیان خود تمرین‌های فصل سرما را می‌گذرانند.

رییس فدراسیون قایقرانی درباره ناراحتی ملی‌پوشان و مربیان از دستمزدهای ماهانه‌شان به ایسنا، گفت: این خبرها را از رسانه‌ها شنیدم، در حالی که بحث حقوق‌ها در سال ۹۱ از پیش تعیین شده بود. فدراسیون پیشی دستمزدهای سال ۹۱ را تعیین کرد و ما هم آنها را پرداخت می‌کردیم. هیچ حقوقی کاهش پیدا نکرده است. برای بعضی از مربیان هم این دستمزدها افزایش پیدا کرده است. حتی فدراسیون تصویب کرده است برای ورزشکارانی که عملکرد خوبی دارند و پیشرفت می‌کنند پاداش در نظر بگیرد.

وی درباره مربی خارجی روئینگ نیز بیان کرد: در نظر داریم در سال آینده یک مربی درجه یک و مالک سبک برای روئینگ به خدمت بگیریم. با کمیته ملی المپیک و وزارتخانه نیز به توافق رسیده‌ایم تا مذاکرات خود را آغاز و بهترین گزینه را جذب کنیم. هم اکنون با توجه به شرایط حساس و دستور مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی تصمیم گرفتیم جذب مربی را در سال آینده انجام دهیم.

اسبقیان در پاسخ به این سوال که آیا برای شرکت در اجلاس فدراسیون جهانی قایقرانی در روسیه ثبت‌نام کرده بود؟ گفت: خیر. من برای حضور در این اجلاس ثبت‌نام نکردم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.