اسب آبی در قابلمه پادشاه زولوها

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز iبه نقل از جام جم آنلاینونسان اسب آبی آفریقای جنوبی که فقط یک گوش داشت سرنوشتش در قابلمه گودویل زولیتانی پادشاه زولوها iبه پایان رسید.

به گزارش تفسیری جام جم آنلاین iبه نقل از خبرگزاری فرانسه، ونسان اسب آبی یک گوش در پی حمله iبه یک نگهبان حیات وحش کوازولو ناتال که منجر iبه قطع پای مرد شد iبه عنوان جانوری خطرناک محسوب شد.


به نوشته روزنامه استار ژوهانسبورگ،‌ موسی منتامبو سخنگوی ” Ezemvelo KZN Wildlife” مدیریت ایالتی پارک های ملی حیات وحش کوازولو ناتال در شرق آفریقای جنوبی اعلام کرد: ما تصمیم گرفتیم اسب آبی را بکشیم زیرا iبه یک انسان حمله کرده و iبه عنوان جانوری خطرناک محسوب شده بود. فروش ونسان غیرمسئولانه بود زیرا جانور باز هم iبه شخص دیگری حمله می کرد.


یک پارک حیات وحش خصوصی پیشنهاد خرید ونسان را داده بود و حتی در این مورد دو طرف iبه توافق رسیده بودند اما ناگهان iبه خریدار اطلاع داده شد که ونسان دیگر وجود ندارد.


نام این اسب آبی یک گوش را با الهام  از ونسان ون گوگ نقاش مشهور هلندی که یک گوش خود را بریده بود، ونسان گذاشته بودند.


باندیله مکیزه مدیرپارک های ملی حیات وحش کوازولو ناتال  خاطر نشان کرد: هر از چندی  ما برای حفظ روابط خوب با گودویل زولیتانی پادشاه زولوها حیواناتی را iبه رهبر قوم زولو هدیه می دهیم.


براساس گزارش تفسیری روزنامه استار ژوهانسبورگ، سرنوشت ونسان اسب آبی یک گوش در قابلمه پادشاه زولوها خاتمه یافت.


در واقع،در جشن سنتی که در ماه سپتامبر برگزار شده بود گوشت ونسان از جمله غذاهایی بود که پادشاه زولوها و شرکت کنندگان در این جشن صرف کردند. مترجم: iبهرام افتخاری.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.