استادیوم اکسل میزبان ۶ رشته ورزشی المپیک

استادیوم اکسل المپیک پارک در بازی های المپیک ۲۰۱۲ میزبان رشته های بوکس، وزنه برداری ، کشتی، جودو، شمشیر بازی و تکواندو خواهد بود.

  به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، مسئولان برگزاری بازی های المپیک ۲۰۱۲ بزرگترین استادیوم المپیک پارک که دارای ۵ محوطه جداگانه است را برای برگزاری ۶ رشته ورزشی انتخاب کرده اند.
استادیوم اکسل(EXCel ) دارای فضای بسیار وسیع است که امکانات لازم را برای برگزاری مسابقات برای مسئولان اجرایی و تماشاگران مکان برگزاری فراهم می کند مشت زنان بوکس المپیکی در اکسل در محوطه ای ۱۰۰۰ نفری با فاصله ای ۱۰ کیلو متر و زمان ۱۲ دقیقه ای از دهکده المپیک برگزار می شود.
فضای بسیار وسیع موجود این امکان را به کمیته برگزاری می دهد که امکان ایجاد محوطه سفارشی برای بوکس و فضای لازم در پشت سر برای ارائه خدمات لازم به مسابقات را داشته باشد. تمرینات مشت زنان المپیکی در مرکز تفریحی گروس بروک (gores brook ) که کمتر از ۲۰ دقیقه از دهکده المپیک فاصله دارد برگزار خواهد شد.
 کمیته برگزاری بازی های المپیک لندن ۲۰۱۲ همکاری نزدیکی با انجمن بین المللی بوکس برای نهایی کردن جزئیات مکان تمرین دارد. گفتنی است، مدیر برنامه ریزی مسابقات بوکس در المپیک ۲۰۱۲ لندن ما تا آرچیبالد (matta Archibald ) است.
 * وزنه برداری
پولاد مردان المپیکی در محوطه ۶۰۰۰ نفری استادیوم اکسل با فاصله ای ۱۰ کیلو متری و زمان ۱۲ دقیقه ای تا دهکده المپیک با یکدیگر به مبارزه می پردازند. امکانات وتجهیزات مورد نیاز برای تمرین در مجاورت مکان مسابقه با ۵۰ جایگاه و وسایل مورد نیاز فراهم است و میتو کارتین مدیر برنامه های مسابقات و زنه برداری است.
* کشتی
محوطه ۱۰۰۰۰ نفری استادیوم اکسل المپیک پارک میزبان کشتی گیران المپیکی در بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن خواهد بود.
 این محوطه تا دهکده المپیک فاصله ای ۱۰ کیلومتر و. ۱۲ دقیقه ای دارد و مکان تمرین کشتی گیران مرکز تفریحی و ورزش Red bridge واقع در شرق لندن می باشد این مکان گنجایش ۱۵ تشک را دارد . ۳۰ دقیقه تا دهکده المپیک فاصله دارد. دانیل روبین مدیر برگزاری مسابقات کشتی است.
*تکواندو
مسابقات تکواندو سی امین دوره بازی های المپیک ۲۰۱۲ در محوطه ۶ هزار نفری استادیوم اکسل با فاصله مسافتی ۱۰ کیلومتر و زمان ۱۲ دقیقه ای برگزار خواهد شد. فضای بسیار وسیع موجود این امکان را به کمیته برگزاری می دهد که امکان ایجاد محوطه خاص برای تکواندو و فضای لازم در پشت سر برای ارائه خدمات لازم به مسابقات را داشته باشد.
 مکان تمرین تکواندوکاران المپیکی در مدرسه Lang don در نزدیکی دهکده المپیک در شرق لندن خواهد بود که شامل ۴ تشک برای تمرین می باشد. گفتنی است، مدیر برنامه های تکواندو Andrew Link آندرولینک می باشد.
*شمشیربازی
رقابت شمشیربازان المپیکی در محوطه ۸ هزار نفری استادیوم اکسل در فاصله ۱۰ کیلومتر و زمان ۱۲ دقیقه ای از دهکده المپیک برگزار خواهد شد.
 گفتنی است، امکانات تمرینی ششمیربازان برای حضور در بازی های المپیک ۲۰۱۲ در اکسل در مجاورت مکان برگزاری مسابقات فراهم می باشد و Hilary Philbin هیلاری فیلبین مدیر مسابقات شمشیربازی می باشد.
*جودو
مکان برگزاری مسابقات جودو در محوطه هزار نفری اکسل با فاصله ای ۱۰ کیلومتر و ۱۲ دقیقه ای از دهکده المپیک پارک لندن خواهد بود.همچنین مکان تمرین برای جودو کاران مرکز تفریحی و ورزشی Red Bridge در شرق لندن می باشد که این مکان شامل ۱۷ تشک جودو و در ۳۰ دقیقه ای دهکده المپیک واقع شده است./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.