استاد هاشم نژاد در «آیین سپاس از چهره های ماندگار» تجلیل می شود

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

شانزدهمین نشست تخصصی باشگاه معماری تهران و در چهارمین«آیین سپاس» چهره های ماندگار از هاشم هاشم نژاد دوشنبه ۸ آبان، ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران تجلیل می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه۳و فرهنگ سرای ارسباران، این برنامه اختصاص به پاسداشت یک عمر تلاش صادقانه و خالصانه هاشم هاشم نژاد در راه اعتلای هنر معماری ایران خواهد داشت.
هاشم نژاد متولد ۱۳۲۱ در شیراز و دارای مدرک دکترای  معماری از دانشگاه فلورانس ایتالیا و فوق لیسانس از دانشگاه  شهید بهشتی می باشد.. وی از بنیانگذران دانشکده معماری دانشگاه علم و صنعت و دارای سوابق علمی و عملی فراوانی در حوزه معماری می باشد.  
همچنین از جمله فعالیت ها و موفقیت های این استاد برجسته حوزه معماری می توان به برنده اول مسابقه معماری مجموعه فرهنگی شهر کتاب در عباس آباد، لوح تقدیر به مناسبت استاد سرافراز معماری دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه علم و صنعت ایران (روز معمار)، طرح پژوهشی اقتصاد و معماری، معاونت پژوهشی دانشگاه علم و صنعت ایران، چاپ بیش از ۴۰ مقاله متعدد در زمینه های مختلف معماری و شهرسازی و طراحی شهری در سمینارها و سخنرانی‌ها و یا در مجلات علمی پژوهشی، طرح پژوهشی آثار معماری معاصر، طرح پژوهشی آثار معماری معاصر سانتیاگو کالاتراوا اشاره کرد.
باشگاه معماری تهران عنوان برنامه ای است که از سوی فرهنگ سرای ارسباران اجرا و تلاش می کند تا به برگزاری نشست های تخصصی، برپایی بزرگداشت های مفاخر معماری ایران و  نقد فضاهای مختلف از منظر معماری با حضور متخصصان و فعالان معماری بپردازد.
علاقه مندان برای شرکت و عضویت در باشگاه معماری به فرهنگسرای ارسباران به نشانی خیابان شریعتی، بالاتر از پل سید خندان، خیابان جلفا مراجعه و یا با شماره های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.