استاندارد بودن را باید در طرح‌ لباس‌هایمان رعایت کنیم

گردآوری شده به همت گروه فرهنگ خبرگزاری ممتازنیوز

عضو انجمن طراحان لباس در گفت و گو با هنرآنلاین:

طراح لباس و عضو انجمن طراحان لباس معتقد است؛ طراحان لباس جوان باید در عرصه پوشاک و طراحی آثار خود نوآوری کنند و استانداردهای یک لباس را به اشخاص جامعه بشناسانند.

زهرا شاکری طراح لباس جوان و همچنین عضو انجمن طراحان لباس ایران در گفت و گو با خبرنگار سرویس مد و لباس خبرگزاری هنر ایران گفت: اعتقاد من این است که طراحان لباس با سابقه کمتر به استاندارد بودن لباس توجه میکنند در صورتی که طراحان لباس مطرح دنیا معتقد می باشند هر چند لباس باید به روز، مُد روز و همچنین مدرن باشد اما به همان اندازه نیز استانداردهای یک لباس حائز اهمیت است و باید همیشه در طرح هایمان آنها را اجرایی کنیم.

وی ادامه داد: در هر حرفه ای چهار چوب و قوانینی وجود دارد که مطمئنا تا زمانی که از تمام آنها به درستی استفاده شود شما در حرفه و کار خود به قولی زبان زد خواهید شد.

شاکری افزود: بنابراین در همین راستا به عنوان یکی از عضو های انجمن طراحان لباس ایران از تمام طراحان لباس و همچنین دوخت خواهش می کنم به موضوع استاندارد بودن طرح ها توجه ویژه ای داشته باشند.

این هنرمند همچنین اضافه کرد: متاسفانه امروز در طراحی لباس طراحان بیشتر به رنگ بندی ها توجه دارند تا موارد دیگر و در فصل تابستان نیز بیشتر از همیشه این موضوع رواج پیدا می کند.

عضو انجمن طراحان لباس عنوان کرد: امروز ما و انجمن بیشتر از طراحان لباس جوان انتظار نوآوری و خلق آثار های تازه را داریم ودلیل این انتظار هم مطمئنا تحصیل آنها در این رشته است ،زیرا در دانشگاه ها برای دانشجویان این رشته استاندارد ها و قوانینی گفته شده است که قطعا هیچ کس به طراحان لباس قدیمی و پیشکسوت کشورمان نگفته است.

انتهای پیام/۶۲


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.