استانداری‌تهران به شهر ری منتقل شود

در بخشی از این نامه آمده است: نظر به این که عمده علت عقب ماندگی و عدم رسیدگی به یک منطقه ناشی از عدم سکونت مسئولین امر در آن منطقه است .

مهر: جمعی از اهالی شهر ری با ارسال نامه ای به رئیس مجلس شورای اسلامی پیشنهاد کردند محل استانداری استان تهران به شهر ری منتقل شود.
 
در بخشی از این نامه آمده است: نظر به این که عمده علت عقب ماندگی و عدم رسیدگی به یک منطقه ناشی از عدم سکونت مسئولین امر در آن منطقه است . لذا اکنون که جدایی شهر ری از تهران در دستور کار آقای استاندار تهران قرار گرفته و با جدیت آن را پیگیری می کنند ، پیشنهاد می شود محل استانداری استان تهران به شهر ری منتقل شود تا با اسکان استاندار و سایر مسئولین امر در آنجا مشکل ها را از نزدیک لمس و در مقام چاره جویی برآیند.
 
در ادامه این نامه تصریح شده است : در غیر این صورت با سکونت مقامات اداری در شمال شهر مشکلی از مردم حل نخواهد شد کما این که در گذشته هم هروقت مقامات اداری در محل ساکن بودند کاری انجام شده است .
 
در بخش دیگری از این نامه آمده است : به هرحال چون استاندار تهران با وجود استقرار وزارتخانه ، درگیری چشم گیری با سایر دستگاه ها و وظایف آن ها ندارد و از طرفی بیشتر روستاها در حوزه شهرستان های ورامین و دماوند و فیروزکوه و حاشیه شهر ری قرار دارند و از ری دسترسی به نقاط مذکور سهل تر است لذا در جهت اشراف استاندار به حوزه تحت مسئولیت و تسریع تبدیل شهر ری به شیراز دوم  پیشنهاد می شود محل استقرار استانداری استان تهران به شهر ری منتقل شود.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.