استاندار: همدان باید رتبه نخست ایجاد اشتغال در غرب کشور را کسب کند

به گزارش ایرنا, ‘کرم رضا پیریایی’ روز سه شنبه در نشست اعضای ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی افزود: ایجاد اشتغال پایدار از اولویت های استان است و سهم عمده ای از اشتغال در بخش کشاورزی محقق می شود.

وی تاکید کرد: برای کسب رتبه نخست در بین استانهای غربی باید فرمانداران بیشتر از همقطاران خود در سایر استان ها فعالیت کنند و در این راستا احصا و بررسی مزیت های موجود در شهرستان ها امری ضروری است.

پیریایی اضافه کرد: بانک های عامل استان نیز ضمن بررسی از روند فعالیت بانک های استان های غربی با ترسیم خط مشی مناسب و روان کردن زمینه ارایه تسهیلات در کسب رتبه نخست همدان در منطقه غرب کشور سهیم شوند.

بالاترین مقام اجرایی استان همدان گفت: با تصویب طرح های بخش کشاورزی بستر سبقت از هفت استان غربی کشور در خصوص ایجاد اشتغال پایدار مهیا شده است.

وی نشست ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی را شناسنامه قابل قبولی برای تولید و اشتغال دانست و اظهار کرد: دولت عدالت محور با اتخاذ تدابیر عالمانه و کارشناسی شده امکان خدمت را برای کارگزاران نظام فراهم کرده است.

پیریایی گفت: مدیران نهادهای دولتی و اجرایی که دنبال مدیریت متمرکز هستند باید از این فرصت به بهترین نحو ممکن بهره گرفته, چرا که نحوه همراهی در این مدیریت در اوج اولویت قرار دارد.

وی از مدیران دستگاه های اجرایی عضو در کارگروه توسعه کشاورزی خواست در تصویب طرح های این بخش با در نظر گرفتن مزیت های هر نقطه به فرمانداران مشاوره بدهند تا شاهد تصویب طرح های کارشناسی شده باشیم.

نماینده دولت دهم در همدان تاکید کرد: طرح های مشکل دار به هیچ وجه نباید مصوب شوند تا در آینده تحلیل های نامناسبی در خصوص طرح های مصوب صورت نگیرد.

۷۵۲۵/۵۵۱/۳۲۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۹۰۲۲۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.