استخدام استانداری سمنان

۱۹اردیبهشت،

ثبت نام تا تاریخ ۱۹ اردیبهشت ماه تمدید گردید .
بدلیل اصلاحات تازه و اضافه شدن بعضی رشته های شغلی و جنسیت در دستگاههای اجرایی متقاضیان در صورت تمایل می توانند یکبار از ثبت نام قبلی خود انصراف داده و مجدداً ثبت نام نمایند .

 

 آگهی استخدام 

عناوین رشته های شغلی و شرایط احراز داوطلبان

فایلهای فشرده آگهی استخدام و شرایط احراز

 

آگهی استخدام متمرکز استانداری سمنان

استانداری سمنان برای تامین نیروی انسانی متخصص دستگاههای اجرایی استان به صورت متمرکز آزمون استخدامی برگزار می نماید. داوطلبان می‏توانند برای اطلاعات بیشتر به آدرس الکترونیکی استانداری www.ostan-sm.ir مراجعه نمایند.
۱- اشخاصی که در تیرماه سال قبل () برای شرکت در آزمون ثبت نام نموده‏اند اگر: ۱لف- همچنان متقاضی رشته شغلی قبلی بوده، نیاز به ثبت نام مجدد نداشته و صرفاً در تاریخهای مقرر که متعاقبا اعلام خواهدشد نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه و شرکت در آزمون اقدام نمایند. ب- متقاضی رشته شغلی دیگری در آگهی تازه می باشند می‏بایست ابتدا ضمن ورود به سامانه آزمون از متقاضی بودن در رشته شغلی قبلی انصراف سپس با توجه به شرایط احراز رشته شغلی تازه آگهی نسبت به ثبت نام مجدد در رشته شغلی تازه (پرداخت مابه‏التفاوت فیش بانکی و ثبت نام الکترونیکی) تا ۱۷/۲/ اقدام نمایند.
۲- سایر متقاضیان واجد الشرایط می بایست تا ۱۷/۲/ نسبت به ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایند: ضمناً با توجه به عنایات و منویات آقای دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور محترم، مهرورز و عدالت محور ایران اسلامی؛ مرحله‏ی دوم آزمون با سهمیه قابل توجهی برای اشتغال فرزندان برومند استان سمنان اختصاص یافته که متعاقباً آگهی استخدام آن منتشر خواهد شد. .

 

قابل توجه داوطلبان محترم شرکت کننده در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی استان سمنان به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی استان سمنان می رساند، با توجه به اعلام سراسری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور؛ تاریخ و زمان توزیع کارت و آزمون استخدامی به تعویق افتاد. هرگونه اطلاع رسانی در خصوص تاریخ و زمان تازه توزیع کارت و آزمون استخدامی متعاقباً از طریق همین پایگاه اینترنتی به اطلاع داوطلبان محترم خواهد رسید.

 

سایت استخدام

آگهی استخدام ممتازنیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.