استخدام استانداری گیلان ۹۲

۰۹اردیبهشت،

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گیلان از برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی استان در تیرماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، صفر علی کریمی ظهر امروز در نشست هماهنگی آزمون استخدام دستگاههای اجرایی که در استانداری برگزار شد، افزود: با انتشار یافتن آگهی این آزمون ۲۶۵ نفر در ۱۳ دستگاه اجرایی تعاون کار و رفاه اجتماعی، ثبت احوال، بهزیستی، پزشکی قانونی، انتقال خون، فرهنگ و ارشاد اسلامی، بیمه سلامت، ورزش و جوانان، گمرک، هواشناسی، استانداری، راه و شهر سازی، بنیاد شهید و امور ایثارگران جذب خواهند شد.

وی اظهارداشت:در این آزمون شرکت کنندگان به ۶۰ سئوال تخصصی و ۱۰۰ سئوال عمومی پاسخ می دهند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار با اشاره به اینکه ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر بیش از این برای شرکت در آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی نام نویسی کرده اند، گفت: برای ایجاد فرصت برابر اشخاصی که بیش از این موفق به نام نویسی نشدند یا در آن زمان واجد شرایط نبودند هم فرصت دارند از چهارم تا دوازدهم اردیبهشت نام نویسی کنند.

صفرعلی کریمی افزود: داوطلبان با مراجعه به سامانه http://giIan.ir از شرایط و نحوه ی ثبت نام اطلاع کسب کنند.

وی تاکید کرد: آن دسته از داوطلبانی که پیش از این نام نویسی کردند نیاز به ثبت نام مجدد ندارند.

مدیرکل حراست استانداری نیز در این نشست گفت: آن دسته از اشخاصی که در رشته شغلی مامور حراست شرکت کردند می توانند تغییر رشته دهند.

اسماعیل بیگتن تاکید کرد: حراست استانداری گیلان با کمک دستگاه های اجرایی بیشترین حساسیت را در زمینه سلامت برگزاری امتحانات دارد.

موسوی مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استاندار گیلان یادآورشد: آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی در ۷۰ رشته شغل برگزار می گردد.

آگهی استخدام ممتازنیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.