استخدام سازمان محیط زیست سال ۹۱

۱۱م آذر ،

۱۱م آذر ۴۷۸,۰۵۴

برنامه سازمان محیط زیست برای استخدام ۷۰۰۰ نیروی تازه اعلام شد

استخدام سازمان محیط زیست ۹۱-سوالات آزمون های قبلی

اطلاعیه ۱۱ آذر ۹۱ :

برنامه سازمان محیط زیست برای استخدام ۷۰۰۰ نیروی تازه اعلام شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت ، ˈ محمد جواد محمدی زاده ˈ اظهار داشت : بر این اساس نیروهای داوطلب هم در بخش محیط بانی و هم در سطوح کارشناسی و فعالیت های اداری استخدام می شوند.

وی اظهار داشت: در مجموع به ۱۱ هزار نیرو برای انجام ماموریت ها نیاز داریم زیرا در حال حاضر شهرستان های تازهی ایجاد شده اند که باید اداره محیط زیست در آنها به وجود آید و با توجه به تنوع بسیار فعالیت های زیست محیطی در استانها لازم است که نیروهای بسیاری در استان های مختلف به کار گرفته شوند.

معاون رییس جمهوری یادآور شد: از ۷۰۰۰ نیروی استخدامی تنها ۷۰۰ نفر در تهران مشغول به کار می شوند و بقیه در سایر استانها فعالیت می کنند.

به گفته وی مجوز استخدام ۷۰۰۰ نیرو برای سازمان محیط زیست به زودی از سوی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی رییس جمهوری صادر می گردد زیرا توافق نهایی در این زمینه انجام شده است . سازمان محیط زیست پس از دریافت این مجوز نیروهای مورد نیاز را استخدام می کند .

اطلاعیه ۱۳ تیر ۹۱:

زمان برگزاری آزمون استخدامی سازمان حفاظت محیط زیست:
رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت بر اساس مجوزی که به تازگی اخذ شده است برای حدود ۸۷۰ نفر مجوز تبدیل وضعیت یا استخدام تازه صادر شده که در اکثر استان ها،در تیرماه آزمون استخدامی برگزار میشود و در بعضی از استان های کشور،این آزمون در خرداد برگزار شده است.
محمد جواد محمدی زاده در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی دولت با رد ادعاهایی دربارهٔ جلوگیری از جذب نیروهای استانی ستادی و عملیاتی در این سازمان اظهار داشت،چنین مطالبی صحت ندارد، زیرا اساس ما در این سازمان به سبب کمبود نیروهای استخدامی،اصرار بر استخدام تازه است.
وی افزود،بر اساس مجوزی که تازه اخذ شده است،این موضوع به معنای آن است که سازمان حفاظت محیط زیست،نه تنها هیچ ممانعتی در استخدام تازه نیروی انسانی ندارد،بلکه به سبب کسری حدود ۱۱ هزار نیرو خواهان جذب نیروهای بیشتری است که در حال حاضر برای تعداد حدود ۸۷۰ نفر مجوز استخدام صادر شده است.


استخدام
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. آرمین:

    ّبا سلام
    ضمن عرض خسته نباشید لطفا در صورت اعلام آگهی استخدامی محیط زیست مراتب را با آدرس ایمیل ارسال فرمایید
    با سپاس

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.