استخدام ها یکساله شد!

۸فروردین ۱۳،

وب پایگاه اینترنتی استخدام ها یک ساله شد.

در این یک سالی که از عمر وب پایگاه اینترنتی می گذرد شاهد همراهی خیل عظیمی از بازدیدکنندگان و همراهان همیشگی پایگاه اینترنتی از اقصی نقاط کشور عزیزمان ایران و بعضی از ایرانیان مقیم کشورهای همسایه بوده ایم که بازدید بیش از ۳٫۵ میلیون نفر در سال قبل شاهد و گواه این مطلب است.

طبق بررسیهای انجام شده توسط تیم مدیریتی پایگاه اینترنتی و اعلام نظر اشخاص استخدامی، در این بین ۲۳۶ نفر توانسته اند از طریق ۳۹۰۰ آگهی ثبت شده در پایگاه اینترنتی، استخدام شوند که امید است بتوان این آمار را طی امسال به چند برابر افزایش داد.

کسب رتبه ۱۵۳۲۴۰ جهانی و رتبه ۲۶۰۰ ایران نیز طی یک سال فعالیت، ثبت ۱۰ آگهی استخدام بطور متوسط در روز و تعداد ۵۲۳۱ مشترک خبرنامه پایگاه اینترنتی، نشان از عزم تیم مدیریتی پایگاه اینترنتی برای بهبود هر چه بهتر پایگاه اینترنتی و خدمات آن و کسب رتبه های بهتر بوده و امید است در این بین، همواره از طرف بازدیدکنندگان وب پایگاه اینترنتی و حامیان مالی و معنوی مورد حمایت قرار گیریم تا در این راه بس طولانی و سخت، تنها نباشیم هر چند که در این راه بارها و بارها مورد بی مهری بسیار از عزیزان گرفتیم.

امسال نیز سعی خواهیم کرد خدمات و سرویسهای بیشتر، منحصربفرد و جذابتری البته بصورت رایگان! در اختیار بازدیدکنندگان گرامی و اشخاص جویای کار قرار دهیم تا بتوانیم گام کوچکی در جهت نیل به اهدافمان که همان داشتن شغلی مناسب و درخور با درآمدی خوب برای هر ایرانی است، برداشته باشیم.

منتظر نظرات و پیشنهادهای سازنده شما هستیم.

با تشکر

مدیر وب پایگاه اینترنتی استخدام ها

استخدام ها | آگهی استخدام | استخدام
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.