استراماچونی: مشکلات حل شود برمی‌گردم/ پیشنهادی از تیم دیگری ندارم

سرمربی ایتالیایی استقلال گفت اگر مشکلات حل شود، فردا به تهران بازمی‌گردد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا و به نقل از گاتزتا دلا اسپورت، آندره‌آ استراماچونی سرمربی استقلال در مصاحبه‌ای که با این رسانه داشت، اظهار کرد: ماجراجویی متفاوتی در یک کشور آسیایی برای من بود که البته این ماجراجویی خوب تمام نشد. از تصمیمی که گرفتم ناراحتم زیرا ما می‌خواستیم کاری برای فوتبال و ورزش انجام دهیم که مشکلات سیاسی مانع این موضوع شد.

وی ادامه داد: باشگاه استقلال قول‌های زیادی به من داد اما نتوانست آن‌ها را عملی کند و بلد نبود با یک مربی بین‌المللی چگونه رفتار کند. تیم ما از لحاظ نتیجه‌گیری و عملکرد فنی، خیلی خوب بود اما من ناراحتم که تیم را ترک کردم زیرا استقلال در رده نخست قرار داشت و این اتفاق برای نخستین بار بود که در سال‌های اخیر می‌افتاد. هواداران فوق‌العاده‌ای در استقلال داشتیم که به کمک آن‌ها می‌توانستیم سال بعد در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنیم. به این که سرمربی تیمی بودم که آن‌ها هوادارش بودند، افتخار می‌کنم.

استراماچونی در پایان گفت: زمانی که وکیل من با دلایل قانونی و قبل از این که کار به فیفا بکشد، قرارداد من را فسخ کرد، بعضی‌ها شیطنت کردند و گفتند استراماچونی از باشگاهی دیگر پیشنهاد دارد و می‌خواهد با تیمی دیگر قرارداد ببندد اما این به هیچ وجه درست نیست. در حال حاضر هیچ پیشنهادی ندارم و اگر مشکلات حل شود، من دوباره به نیمکت استقلال برمی‌گردم و دوباره با حمایت هواداران به کار خود ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.