استعداد یابی در برنامه ۳۶۰ درجه

۲۷فروردین۱۳،

برنامه «۳۶۰ درجه» شبکه چهار ۲۷ فروردین ماه به موضوع استعدادیابی و روشهای شناسایی آن می پردازد.

به گزارشممتازنیوز، محمود کریمی تهیه کننده برنامه در گفت و گو با روابط عمومی شبکه چهار سیماگفت: “۳۶۰ درجه” که تلاش می کند با نگاهی به  سند چشم اندازایران ۱۴۰۴ جایگاه نظام آموزش عالی کشور را بررسی کند،این هفته قصد دارد تا  روشهای شناسایی استعداد در دانشگاهها و شرکت ها را مورد ارزیابی قرار دهد.

کریمی افزود:دکتر بهزاد ابوالعلایی مشاور و کارشناس خبره منابع انسانی به عنوان میهمان در برنامه حضور خواهند داشت.

کریمی که اجرای برنامه را نیز برعهده دارد دربارهٔ محور سوالات برنامه گفت: شرکت ها اشخاص با استعداد را چطور شناسایی می کنند؟ چطور می توان استعداد اشخاص را در دانشگاه شناسایی و هدایت کرد؟موفقیت در بازار کار به معدل بالا وابسته است یا کشف و مدیریت استعداد ها؟از جمله سوالاتی است که در برنامه مطرح و به آنها پاسخ داده می گردد.

کریمی گفت:بخش‌های «نمای دور»، «نمای نزدیک» و «نمای باز» از دیگر بخش‌های برنامه ۳۶۰ درجه است. در بخش نمای نزدیک یک گزارش مستند بر اساس موضوع برنامه از نگاه اشخاص مرتبط با ‌آن پخش می‌شود. در بخش نمای دور، برنامه به مرور هفتگی خبرهای جامعه علمی کشور می‌پردازد و از منظر خود پرسش‌هایی را در مورد رخدادهای نظام علمی طرح می‌کند. نمای باز، بخش دیگری است که در آن یک صبح تا شام از یک مرکز علمی و نه تنها دانشگاه‌ها، گزارشی تهیه می‌شود.

برنامه “۳۶۰ درجه “سه‌شنبه‌ها ساعت ۲۱:۰۰ از شبکه چهار سیما پخش و یکشنبه‌ها ساعت ۱۳:۳۰  باز پخش می گردد./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.