استقبال از لپ‌تاپ‌های زیر یک میلیون تومان

کارشناسان و دست اندرکاران لپ تاپ معتقدند ککه در این روزها بازار تبلت و لپ تاپ های ۷۰۰ تا یک میلیون تومانی پررونق سپری می شود.
“رضا حدادی” در گفت و گو با موبنا اظهار داشت: کاهش قدرت خرید مردم و افزایش قیمت تمامی کالاهای دیجیتالی طی ماه های گذشته باعث شده تا مشتریان به سمت خرید تبلت و لپ تاپ های ۷۰۰ تا یک میلیون تومانی در بازار روی آورند.
وی افزود: با عرضه متنوع و کالاهای دیجیتالی با برندهایی همچون سامسونگ، ایسر، اسوس، اچ پی ، ام اس آی که در این میانگین قیممت قرار دارند در لیست پرفروش ترین های بازار قرار گرفته اند.
این فعال بازار تصریح کرد: افزایش قیمت ناگهانی انواع وسیله های دیجیتالی از جمله تبلت و لپ تاپ در اواخر سال گذشته از رویدادهای مهم دربازار دیجیتال کشور بود چرا که افزایش قیمت نرخ ارز باعث شد تا بهای این کالای دیجیتالی روند صعودی در پیش گیرد و در برخی از مدل ها حتی به دو برابر قیمت برسد.
وی خاطرنشان کرد: این اتفاقات در سال گذشته باعث شد تا با همراه شدن کاهش قدرت خرید مردم ، کاربران به سمت خرید وسیله های زیر یک میلیون تومانی این کالا روی آورند.
در همین حال برخی از دیگر از فعالان و دست اندرکاران بازار معتقدند که در این روزها بازار تبلت ها ی زیر یک میلیون تومانی از فروش بالایی برخوردار شده است.
تبلت سامسونگ پی ۱۰۰۰ گلاکسی تب، تبلت P6200سامسونگ، Aspire 5250 ، X44H-B ASUS از جمله تبلت و لپ تاپ های پرفروش در بازار به شمار می آیند.

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.