استقبال خیره‌کننده از قالیباف در ملارد؛ قطع برق، ارتباط مردم با قالیباف را قطع نخواهد کرد

توضیح سخنگوی ستاد قالیباف دربارهٔ اخلال در سخنرانی قالیباف در ملارد

ایران > انتخابات– ممتازنیوز:
پرویز اسماعیلی گفت: اگر چه علیرغم استقبال خیره کننده مردم شریف ملارد و مارلیک کرج از محمد باقر قالیباف، قطع غیر منتظره برق مانع سخنرانی وی شد؛ اما چنین اقداماتی هرگز سبب قطع ارتباط مردم با خادم سرافراز خود نخواهد شد.

سخنگوی ستاد انتخاباتی این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ضمن اعلام این خبر گفت: ازدحام زاید الوصف مردم مشتاق این منطقه، همه و از جمله دست اندرکاران برگزاری مراسم امشب را حیرت زده کرد و متاسف شدیم که به سبب قطع برق مسجد جامع مارلیک، دکتر قالیباف موفق به ابراز تشکر از جمعیت انبوه و سخنرانی در میان این عزیزان نشد.

پرویز اسماعیلی افزود: این استقبال به حدی بود که پیاده شدن و ورود قالیباف به مسجد جامع مارلیک بیش از ۲۵ دقیقه به طول انجامید.

وی ادامه داد: برق مناطق اطراف محل سخنرانی وصل بود. البته ما با بدبینی به این اتفاق نگاه نمی کنیم و امیدواریم که چنین مساله ای غیر عمدی باشد. در عین حال از عموم مسئولان محترم محلی می خواهیم دقت های لازم را در تامین امنیت و خدمات لازم برای ادامه فعالیتهای انتخاباتی کاندیداها و تحقق حماسه سیاسی مبذول دارند و دلایل این اتفاق را نیز بررسی و به احترام مردم نتیجه را اعلام نمایند.

اسماعیلی با اعلام اینکه « قطع برق دیگر قادر به قطع ارتباط مردم با قالیباف نیست» گفت: دکتر قالیباف از ظهر ۱۸ خرداد ماه به شهرستان‌های اطراف تهران از جمله قرچک، ورامین، اسلامشهر، بهارستان، شهر قدس، ملارد و مارلیک سفر کرد و استقبال کم سابقه مردم شریف این شهرستان‌ها از الگوی مدیریت جهادی و کارامد، نشانه عزم جدی ملت عزیزمان برای تغییر موثر در مدیریت امور اجرایی کشور و تمرکز بر رفع نیازهای هموطنان است.

سخنگوی ستاد انتخاباتی قالیباف از همه مردم شریف این مناطق و دست اندرکاران مراسم های امروز، بویژه مردم و حامیان عزیز در ملارد و مارلیک قدردانی کرد.


RSS
ماخذ:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.