استقبال شهروندان از غرفه پاسخ به شبهات دینی در نمایشگاه بین المللی کتاب

۱۸اردیبهشت،

مسئول غرفه مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی از حضور فعال این مرکز در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب و استقبال شهروندان از این غرفه خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین ملکی در گفتگو با خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیش از ۱۲ کارشناس متخصص در حوزه های قرآن و حدیث، اعتقادات و کلام، تاریخ اسلام، اخلاق، مشاوره و احکام شرعی پاسخگویی سوالات مراجعین از سراسر کشور است.

وی در ادامه تصریح کرد: امسال ۳ غرفه برای پاسخگویی حضوری به سوالات دینی مردم در حوزه های مختلف در نظر گرفته شده است و روزانه صدها نفر پرسشگر به غرفه های مرکز ملی در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب مراجعه می کنند که بر اساس نظر سنجی های انجام شده اکثر پرسشگران از پاسخ های کارشناسان قانع شده اند و شبهه و سوالشان برطرف شده است.

ملکی با اشاره به روش های ارتباط با مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی خاطر نشان کرد: پرسشگران می توانند از طریق تلفن ۰۹۶۴۰۰، پیامک ۳۰۰۰۹۶۴۰، پایگاه اینترنتی www.pasokhgoo.ir و نیز کانون های گفتمان قرآنی مراجعه و پاسخ شبهات و سوالات دینی خود را پیدا کنند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.