استقبال مخاطبان از فیلم ˝ گناهکاران ˝ در جشنواره فیلم فجرخوب بود .

اختصاصی هنرآنلاین

فرامرز قریبیان بازیگر و کارگردان کهنه کار سینمای ایران با فیلم گناهکاران در جشنوار فیلم فجر حضور دارد.

فرامرز قریبیان کارگردان فیلم سینمایی ” گناهکاران ” در گفت وگو با هنر آنلاین در باره حضور فیلمش در جشنواره فیلم فجر گفت : بعد از سالها با فیلم ” گناهکاران ” در جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کردم . حتی دو سال قبل موقعی که فیلم ” آلزایمر ” به کارگردانی احمد رضا معتمدی در بخش مسابقه و بین الملل را به عنوان بازیگر در جشنواره داشتم برای دیدن فیلم به جشنواره نیامدم . اما امروز برای چهارمین ساخته ام به جشنواره فیلم فجر آمده ام .

بازیگر ” ردپای گرگ ” با اشاره به استقبال خوب مخاطبان از فیلم عنوان کرد : موقعی که به سالن برج میلاد آمدم متوجه پر شدن سالن شدم و بابت این قضیه خوشحالم و امیدوارم مردم در زمان اکران از این فیلم پلیسی استقبال خوبی نظیر این استقبال داشته باشند .

فیلمبرداری “گناهکاران» در نقاط مختلف شهر تهران او کشور ترکیه در سال قبل انجام شد وتدوین فیلم توسط بهرام دهقانی صورت گرفت و صداگذاری توسط مهران ملکوتی انجام شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: «داستان فیلم دربارهٔ دختری است که در زندگی خود با آدم‌های مختلف برخورد می‌کند و هر یک از این آدم‌ها برداشت خاص خود را نسبت به او دارند.»

همایون ارشادی، محسن افشانی، هومن برق‌نورد، کوروش تهامی، رامبد جوان، سیاوش چراغی‌پور،ملکه رنجبر، امید روحانی، رضا رویگری، محمد ساربان، قطب‌الدین صادقی، حسین فلاح، شقایق فرهانی، فرامرز قریبیان، بهاره‌کیان‌افشار، مهتاج نجومی، محمد متوسلانی، نسرین مقانلو، محمد مهدوی همراه با : آرزو خلیلی، محمد تقی شریفی، پروین میکده، سیامک اشعریون، داود طه آی‌نژاد، کیوان تقی زاده، نرگس کامکار شاهرودی، یاسمن شمشیری، علی‌ فرهادزاده در «گناهکاران» به ایفای نقش پرداختند.

پایان پیام/


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.