استقلال در کشتی تیم‌داری می‌کند

در جلسه مدیرعامل استقلال و رییس فدراسیون کشتی مقرر شد تا استقلال در رشته کشتی تیم داری کند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، امروز (چهارشنبه) جلسه میان احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال و علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی جهت تشکیل تیم کشتی استقلال و شرکت کردن این تیم در رقابت‌های لیگ کشتی برگزار شد. 

در این جلسه سعادتمند با اشاره به عزم باشگاه استقلال جهت تیم داری در رشته‌هایی دیگر، گفت: منابع مالی برای حضور در رقابت‌های کشتی مجزا از فوتبال هستند و در این رابطه ما برنامه‌ریزی لازم را انجام داده‌ایم. ما به دنبال حضوری قدرتمند در لیگ کشتی هستیم و برای دو رشته المپیکی دیگر هم برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

در ادامه علیرضا دبیر گفت: ابتدا از حضور شما در فدراسیون و بازدید از مجموعه کشتی باید تشکر کنم. بنده و همکارانم در فدراسیون کشتی از حضور باشگاهی مثل استقلال در این رشته ورزشی قطعا خوشحال می‌شویم و هر کمکی که از دستمان بر بیاید را انجام می‌دهیم.حضور باشگاه استقلال در رشته مردمی کشتی را به نظرم باید به فال نیک گرفت. امیدوارم این اتفاق یک موفقیت برد برد برای هم باشگاه استقلال و هم ورزش کشتی باشد.

در پایان این جلسه مقرر شد به پیشنهاد فدراسیون کشتی و با همکاری این فدراسیون، باشگاه استقلال علاوه بر تیم داری در رشته کشتی به دایر کردن یک مدرسه کشتی هم اقدام کند تا به طور حرفه‌ای این رشته از سوی باشگاه استقلال دنبال شود.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.