استقلال و اقتدار امروز کشور حاصل رشادت های دوران دفاع مقدس است

به گزارش خبرنگار ایرنا ،حجت الاسلام و المسلمین ˈسید احمد میر عمادیˈ روز پنجشنبه در دیدار فرماندهان و جمعی از نیروهای نظامی مستقر در استان لرستان، از دفاع مقدس به عنوان دفاع بر مبنای ارزش ها نام برد و افزود: دفاع مقدس تجلی ارزش های الهی و دینی است.

وی در تشریح دست آوردهای هشت سال دفاع مقدس نیز گفت: دفاع مقدس منشاء خیرات و برکات بی شماری برای نظام جمهوری اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان از موج بیداری اسلامی به عنوان یکی دیگر از دستاوردهای این دوران نام برد و افزود: این جنگ هشت ساله به ما آموخت که زنده بودن و موفقیت یک ملت در گرو صبر و استقامت در راه خداست.

وی هویت دینی بخشیدن به نیروهای مسلح، تربیت نیروی مسلح ولایی و مکتبی را دست آوردی دیگر از دوران هشت ساله دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: در این دوران عنصر عقیده و ایمان در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تثبیت شد.

حجت الاسلام میر عمادی گفت: اگر رشادت ها و از خودگذشتگی رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس نبود ، هر روز شاهد هجمه دشمنان دین و ملت به نظام بودیم.

وی افزود: رزمندگان اسلام در این دوران ابهت دو ابر قدرت شرق و غرب را شکستند.

وی ولایت پذیری و تبعیت از امام و رهبری را از جمله ویژگی های آن دوران دانست و گفت: دل دادگی و دل سپاری رزمندگان به امام راحل و ولایت از برجستگی های دوران دفاع مقدس است.

حجت الاسلام میرعمادی با بیان اینکه امام راحل به عنوان فرمانده کل قوا ارتباط عمیق معنوی با رزمندگان داشت افزود: نقش امام راحل در دوران دفاع مقدس به عنوان یک نقش کلیدی و برجسته باید برای نسل جوان تبیین شود و این وظیفه رزمندگان و فرماندهان آن دوران است.

امام جمعه خرم آباد بر تشریح دستاوردهای دوران دفاع مقدس توسط رزمندگان و فرماندهان آن دوران تاکید کرد و گفت: ارزش های آن دوران باید به نسل جوان منتقل شود.

به مناسبت هفته دفاع مقدس فرماندهان و جمعی از نیروهای مسلح مستقر در استان لرستان از لشکر ۸۴ پیاده، سپاه حضرت ابوالفضل (ع) و فرماندهی انتظامی استان لرستان در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با آرمان های بلند شهدا، امام راحل و نیز مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.

۶۴۸/۶۳۰/۳۲۰

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.