استقلال ۴سایپا ۰ در نیمه دوم

۲۴م آذر ،

تیم فوتبال استقلال در نیمه دوم با گلزنی ارش برهانی در دقایق ۴۶ و۶۶ ، فرزاد حاتمی در دقیقه ۶۴  سه بر صفر از حریف خود سایپا پیش افتاده است.

سایت گل-
استقلال تهران- سایپا البرز
جمعه ۲۴ آذر
ورزشگاه آزادی تهران
تماشاگر: کمتر از ۵ هزار نفر
داور: تورج حق وردی با کمک های حسین طالقانی و محمدرضا منصوری. داور چهارم: محمدرضا اکبریان
کارت زرد: مجید غلام نژاد و مارسیو خوزه از سایپا، فرزاد حاتمی از استقلال
کارت قرمز: کاوه رضایی (۴۱) از سایپا

سایپا: رحمان احمدی، مارسیو خوزه نارسیو، حامد شیری، ابراهیم شکوری، مجید غلام‌نژاد، جونیورتورتا، اسحاق سبحانی، سجاد شهباززاده، ابراهیم صادقی، کاوه رضایی، سعید دقیقی. سرمربی: مجتبی تقوی

استقلال: سیدمهدی رحمتی، امیرحسین صادقی، حنیف عمران زاده، علی حمودی، خسرو حیدری، حسن اشجاری، جواد نکونام، عباس محمد رضایی، فرزاد حاتمی، امین منوچهری، آرش برهانی سرمربی: امیر قلعه نویی

شرح بازی:

استقلال در اولین بازی در جام حذفی با ترکیبی متفاوت و دگرگون شده به میدان آمد. در غیاب پژمان منتظری که همراه تیم ملی به بازی های غرب آسیا رفته، حنیف عمران زاده زوج امیرحسین صادقی در مرکز خط دفاعی شده بود، حسن اشجاری هم در پست دفاع چپ، جایی بازی می کرد که میثم حسینی و هاشم بیک زاده نیم فصل ناموفقی را پشت سر گذاشته بودند و در خط میانی هم عباس محمدرضایی به عنوان هافبک چپ، اولین تجربه خود با پیراهن آبی را پشت سر می گذاشت. در خط حمله هم فرزاد حاتمی، دیگر خرید تازه قلعه نویی همراه با امین منوچهری و آرش برهانی به خدمت گرفته شده بودند تا استقلال با چیدمانی تازه و با سه مهاجم به مصاف سایپا برود. اتفاق دیگر روی نیمکت رخ داده بود و آن حضور مجتبی جباری، ستاره همیشه مصدوم استقلال روی نیمکت بود که بازی در کنار کیانوش رحمتی و جی لوید ساموئل تماشا می کرد.

در دقایق ابتدایی بازی اگرچه سایپا بازی را سریع تر آغاز کرد و دو کرنر پیاپی هم به دست آوردند اما در ادامه استقلالی ها که حضور پرتعدادی در زمین سایپا داشتند، با پرس از یک سوم میانی، کنترل بیشتری روی توپ داشتند. با این حال در نیم ساعت اولیه بازی، اغلب درگیری های این بازی فیزیکی در میانه میدان دنبال می شد و به جز یک موقعیت نصفه نیمه ای که آرش برهانی به دست آورد، خطر دیگری دروازه ها را تهدید نکرد. قبل از اینکه بازی به دقیقه ۳۰ برسد، امین منوچهری که در این فصل اعتماد به نفس کمتری بازی می کند، در موقعیتی خوب صاحب توپ شد اما پاس ضعیف او به مقصد آرش برهانی، اجازه نداد دروازه سایپا تهدید شود. در نیم ساعت اول بازی، سه کارت زردی که تورج حق وردی به بازیکنان سایپا نشان داد، نشان از یک بازی فیزیکی و پربرخورد بود.

قبل از اینکه نیمه اول به پایان برسد، بالاخره خشونت سایپایی ها کار دست این تیم داد و کاوه رضایی، مهاجم جوان سایپا در شرایطی که هیچ خطری هم دروازه تیم شان را تهدید نمی کرد، نزدیک محوطه جریمه استقلال روی حنیف عمران زاده تکل رفت تا با دریافت دومین کارت زرد، از بازی اخراج شود

دقایق حساس:

دقیقه ۱۳: آرش برهانی با کمی پیشروی وارد محوطه جریمه شد و با پای راست دروازه سایپا را نشانه گرفت اما ضربه آرش بعد از برخورد به زمین، از کنار دروازه خارج رفت.

دقیقه ۳۵: پاس به خارج مجید غلام نژاد و ضربه نوک پای دقیقی در شرایطی نامتعادل را رحمتی با واکنشی عالی مهار کرد. این جدی ترین موقعیت سایپا از آغاز بازی تا اینجا بود.


IRIBNews RSS TopNews
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.