استوکس بقیه دستمزدش را از پرسپولیس می‌خواهد!

مدیر حقوقی باشگاه پرسپولس می‌گوید وکیل آنتونی استوکس با ارسال نامه‌ای خواستار پرداخت مابقی دستمزد او شده است.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، مهدی خواجه وند پس از جلسه در فدراسیون فوتبال اظهار کرد: امروز آقای نبی میزبان  نمایندگان باشگاه‌ها بودند تا درباره مسائل چالشی قراردادها و مسائل حقوقی فوتبال صبحت کنیم. مسائلی که نیاز بود برای تنظیم قراردادها رعایت شود عنوان شد و ان‌شاءالله بتوانیم از مشکلات حقوقی جلوگیری کنیم.

وی در ادامه درباره این که باشگاه پرسپولیس درگیر پرونده‌های حقوقی هم بوده گفت: قسمتی از مسائل به مباحث حقوقی برمی‌گردد قسمتی هم به انجام تعهدات باشگاه‌ها مربوط می‌شود  یعنی پرداخت وجه به موجب قرارداد به موقع انجام شود. ما مشکلات چالش قراردادی نداریم و این گونه نیست تمام این دعواها به خاطر  تنظیم قراردادها باشد. خیلی از قراردادها خوب تنظیم شده و چارچوب دارد اما تعهدات در آن قرارداد باید به خوبی انجام شود. امروز درباره مباحث کلی و همینطور آسیب شناسی این موضوع صحبت کردیم.

وی درباره پرونده‌های جاری باشگاه پرسپولیس هم گفت: درباره این موضوع مصاحبه‌ای روی سایت باشگاه پرسپولیس منتشر شده که همه مباحث در آن عنوان شده است.

خواجه وند درباره این که گفته می‌شود امضای قرارداد با بازیکنان و مربیان خارجی نیازمند تائید وزارت ورزش است گفت: این یک بخش‌نامه است و فیفا هم در این باره می‌گوید مقامات صرفا می‌توانند توصیه کنند. فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش در این زمینه حتما توصیه‌های خاص خود را دارند.

وی در ادامه اضافه کرد: آقای نبی سال ها در باشگاه‌ها حضور دارد و معضلات را به خوبی می‌داند. با توجه به سوابقی که او در فدراسیون دارد، می‌تواند  کمک کند.

مدیر حقوقی باشگاه پرسپولس درباره احتمال کسری مبالغ قرارداد بازیکنان هم گفت: من در این باره چیزی نشنیدم و از جانب فیفا هم چیزی به ما ابلاغ نشده است.

وی درباره آخرین وضعیت پرونده آنتونی استوکس هم گفت: ما درباره این بازیکن پرونده‌ای نداریم. باشگاه بر حسب تکلیف نامه‌هایی که نیاز بود  را ارسال کرده است. وکیلشان نامه‌ای به باشگاه فرستادند و تشکر کردند به خاطر مرخصی! و خواستار پرداخت مابقی دستمزدشان شدند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، استوکس پیش از این ۱۵۰ هزار دلار را به عنوان پیش قرارداد دریافت کرده و پس از تنها ۶۳ دقیقه بازی و بدون اینکه حتی یک بازی در ترکیب ثابت پرسپولیس بازی کند، اردوی این تیم را بدون اجازه ترک کرد.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.