استکبار جهانی بداند قدس سرزمینی قابل معامله نیست/ حضور مردم در روز قدس پویایی ایران را به گوش جهانیان خواهد رساند

اردیبهشت ۱۴۰۳

نماینده مردم بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان گفت: حضور ملت ایران و همه ملت‌های مسلمان در جهت حمایت از ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی و قبله اول مسلمانان اهمیت خاصی دارد و استکبار جهانی باید بداند قدس سرزمینی قابل معامله نیست.

“قاسم جعفری” نماینده مردم بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با تاکید بر اهمیت حضور در راهپیمایی روز قدس گفت: حمایت از مظلومین و نهضت‌های آزادی‌بخش جهان از پایه‌های انقلاب اسلامی ایران است که هم در قانون اساسی متجلی و هم در قرآن برآن تأکید شده است.

وی افزود: ملت فلسطین مصداق بارز مظلومیت بوده و پیش‌بینی روز قدس از سوی امام راحل(ره) برای حمایت از این ملت ستم‌دیده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات تصریح کرد: شرع، عقل، مبانی قرآنی و دینی و سیره پیامبر(ص) و ائمه(ع) بر حمایت از مظلوم تأکید دارد لذا همه باید در روز قدس فریاد حمایت از مظلومین را سر داده و از آن‌ها حمایت کنیم.

جعفری ادامه داد: مردم باید با حضور پرشکوه خود در این روز حماسه سیاسی رقم خورده در انتخابات ۲۴ خرداد را تکمیل کنند.

وی اظهار داشت: حضور مردم در روز قدس پویایی و زنده بودن ملت ایران را به گوش جهانیان خواهد رساند.

نماینده بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان در پایان خاطرنشان کرد: حضور ملت ایران و همه ملت‌های مسلمان در جهت حمایت از ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی و قبله اول مسلمانان اهمیت خاصی دارد و استکبار جهانی باید بداند قدس سرزمینی قابل معامله نیست.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.