استیماچ: پرسپولیس باید برای داشتن برانکو خوشحال باشد



ٺاریخ انتشار: ۱ February 2016 | 5:30 pm

استیماچ: پرسپولیس باید برای داشتن برانکو خوشحال باشد

استیماچ سرمربی سپاهان گفت: باید بگویم پرسپولیس باید خوشحال باشد کہ برانکو سرمربی‌اش است اما در بازی فردا هر دو تلاش می‌کنیم کہ بہ پیروزی برسیم.

استیماچ(Igor Štimac) در نشست خبری پیش از دیدار سپاهان برابر پرسپولیس گفت: ما یک بازی خوب با یک تیم بزرگ داریم. امیدوارم کہ فردا فوتبال خوبی ارائه بدهیم. من، دوستم برانکو ایوانکوویچ(Branko Ivanković) را خیلی خوب می‌شناسم. خوشحالم کہ دوباره او را می‌بینم. می‌دانم آخر بازی می‌توانیم هر دوی‌مان راضی باشیم. باید بگویم آمده‌ایم اینجا ٺا بازی را ببریم.

وی درباره حضور بازیکنان برزیلی تیمش در ترکیب سپاهان هم گفت: بازیکنان برزیلی ما آماده هستند. این برای ما یک فرصت بسیار خوب است. البته خیلی وقت است کہ آن‌ها بازی نکرده‌اند.

سرمربی سپاهان درباره اینکہ برانکو گفته استیماچ از دوسٺان قدیمی‌اش است هم گفت: البته ما دوسٺان خوبی برای هم هستیم. من برای آقای برانکو احترام زیادی قائلم. چند سال با هم کار کردیم. باید بگویم پرسپولیس باید خوشحال باشد کہ برانکو سرمربی‌اش است اما در بازی فردا هر دو تلاش می‌کنیم کہ بہ پیروزی برسیم.

او در پاسخ بہ اینکہ چقدر از تیم پرسپولیس شناخت دارد، گفت: من آن‌ها را خیلی خوب می‌شناسم و می‌دانم برانکو در شروع فصل دشواری‌های خیلی زیادی داشته است. در این دو ماه اخیر برای ما هم چنین اتفاقاتی رخ داده اما برانکو الان با تجربہ‌ای کہ دارد نتیجه می‌گیرد. من انتظار دارم این موضوع هم برای ما خیلی زود اتفاق بیفتد و نتیجه بگیریم.

استیماچ افزود: پرسپولیس در حال حاضر تیمی است کہ در بہترین شکل ممکن حضور دارد و ۱۱ بازی است کہ شکست نخورده است. این تیم ۷ برد و ۴ مساوی بہ دست آورده و یک نامزد برای قهرمانی است. ما هم در تلاشیم کہ بردهایمان را شروع کنیم. نقاط قوت پرسپولیس را می‌شناسیم. طارمی موفق‌ترین مهاجم لیگ، عالیشاه، احمدزاده و نوراللهی هم از عملکرد خوبی برخوردار بودند. امیدوارم فردا یک بازی بسیار عالی داشته باشیم.

او زمانی کہ بہ سالن کنفرانس خبری سازمان لیگ آمد و با برانکو ایوانکوویچ روبہ‌رو شد خوش و بش گرمی با یکدیگر داشتند. دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان سه‌شنبہ از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود.

گردآوری:گروه ورزش ممٺاز نیوز
momtaznews.com/sport
منبع:isna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.