استیون سینوفسکی از طراحان اصلی ویندوز ۸ از مایکروسافت جدا شد

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

فاوانیوز: استیون سینوفسکی بعد از ۲۳ سال فعالیت، از مجموعهٔ مایکروسافت جدا شد.

به گزارش تفسیری فاوانیوز iبه نقل از همکاران سیستمُ بعد از اپل اینک نوبت iبه مایکروسافت رسیده است که تغییرات اساسی در کادر مدیریتی‌اش را تجربه کند. سینوفسکی مدیر با سابقهٔ بخش ویندوز و پدر ویندوز ۸ بود که روز گذشته خبر استعفایش سبب تعجب متخصصان بازار شد.

وظایف او iبه یکی دیگر از مدیران مجموعه و یکی از طراحان ویندوز ۸ iبه نام لارسون گرین واگذار شده است.

این استعفای غیر منتظره درست در وقت ورود سیستم عامل ویندوز ۸ سؤالات بسیاری را برای تحلیلگران ایجاد کرده است. متخصصان می‌خواهند بدانند آیا این خروج iبه سبب بازسازی ساختار مایکروسافت صورت گرفته یا دلایل دیگری داشته است.

مایکروسافت در بیانیه‌ای اعلام کرده است که تغییراتی را iبه منظور تولید نسل تازهی از محصولات در شرکت آغاز کرده است.

استیو بالمر در بیانیه‌ای ضمن ستایش فعالیت‌های سینوفسکی، خاطر نشان کرد که محصولات اخیر ویندوز آغاز گر دورهٔ تازه فعالیت‌های مایکروسافت بوده است. او همچنین تأکید کرد که برای استمرار موفقیت باید مرحلهٔ تحقیق و توسعهٔ محصولات با سرعت بیشتری انجام شود.

متخصصان با توجه iبه این صحبت‌ها سؤالاتی را مطرح کردند. آیا سینوفسکی چوب کندی حرکت کردنش را خورده است؟ یا iبه سبب مشکلات شرکت در بخش رایانه‌های لوحی و تلفن‌های همراه هوشمند از کار بر کنار شده است؟

شاید نامهٔ سرگشادهٔ سینوفسکی جلوی همه سؤالات، کلمهٔ نه را بگذارد. او در نامه‌اش گفته که تنها iبه دلایل شخصی استعفا داده است و وقت آن فرا رسیده بوده که سمتش را iبه شخص دیگری واگذار نماید.

او همچنین گفته مدیریت مایکروسافت روی این تصمیم نقشی نداشته است.

فاوا نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.