اسفنانی:سلامت‌نفس مسئولان، هزینه‌های نظام را کاهش می‌دهد

خبرگزاری آریا – سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، گفت: مسئولان کشور بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب باید با قرار گرفتن در چارچوب ها و ضوابط اسلامی، قانونی و اخلاقی جمهوری اسلامی ایران، در مسیر اعتمادسازی ملت ایران حرکت کنند و به الگوی مردم تبدیل شوند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، محمدعلی اسفنانی با یادآوری سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع نمایندگان مجلس نهم و تأکید ایشان به سلامت اخلاقی، سیاسی و مالی مسئولان کشور، تصریح کرد: مسئولیت ها بر اساس اصل امانتداری بر عهده افراد گذاشته می شوند، از این رو سلامت اخلاقی مسئولان حفظ امانت یادشده را تضمین خواهد کرد.
نماینده مردم فریدن، فریدونشهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی، عدم وابستگی به جناح های خاص سیاسی، توانایی تصمیم گیری مستقل، التزام به قانون و عمل کردن براساس منافع ملی و نه منافع فردی و گروهی را از مولفه های سلامت سیاسی مسئولان نظام خواند.
اسفنانی با یادآوری شاخص های سلامت مالی که عدالت محوری، امانتداری و مبارزه با خواست های مادی و دنیوی است، گفت: مسئولان باید با رعایت این اصول، در مسیر تحقق ارزش ها و آرمان های نظام گام بردارند و اهداف انقلاب را برآورده کنند.
وی افزود: مسئولان کشور باید با قرار گرفتن در چارچوب ها و ضوابط اسلامی، قانونی و اخلاقی جمهوری اسلامی ایران، در مسیر اعتمادسازی ملت ایران حرکت کنند و به الگوی مردم تبدیل شوند.
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، با برجسته خواندن نقش دستگاه های نظارتی در تضمین سلامت سیاسی و مالی نهادها و دستگاه های اجرایی، گفت: سلامت در عرصه های سیاسی کشور تاثیر به سزایی در ارتقا و پیشرفت امور دارد و هزینه های نظام را کاهش می دهد.
رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس نهم فرمودند: در کنار زنده بودن مجلس، مسئله‌ى سالم بودن هم مهم است؛ سالم بودن هم از جهات مختلف است؛ سلامت سیاسى، سلامت اخلاقى، سلامت مالى؛ اینها مسائلى است که به یک یک دوستان عزیزمان، نمایندگان محترم ارتباط پیدا می‌کند.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.