اسفندیاری فر: تفکرات المپیکی بسیار تاثیر گذار است

مربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت: برای رسیدن به موفقیت در میدان های بزرگ تنها آمادگی بالای جسمی کافی نیست.

ایرج اسفندیاری فر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود، خوشبختانه فرنگی کاران ملی پوش به لحاظ فنی و بدنی در شرایط خوبی قرار دارند اما برای رسیدن به موفقیت در میدان بزرگ المپیک این موضوع تنها کافی نیست بلکه باید فکر و ذهن نیز از هر لحاظ آماده باشد.

وی ادامه داد: به طور حتم تمام مربیان حاضر در المپیک آمادگی مطلوبی دارند در نتیجه پیروز میدان کسی خواهد بود که با کمترین اشتباه و در لحظات حساس تصمیمات درستی بگیرد.

اسفندیاری فر در پاسخ به این سئوال که ملی پوشان ایران چقدر شانس درخشش در المپیک ۲۰۱۲ را خواهند داشت گفت: نمی خواهم از بچه های خودمان تعریف کنم اما باور کنید هر شش فرنگی کار ملی پوش جزء بهترین های جهان هستند و کسب مدال المپیک دور از دسترس آن ها نخواهد بود.

مربی سازنده خوزستانی اضافه کرد: البته باید یادمان باشد المپیک تفاوت بسیاری با سایر رویدادها دارد که کسب تنها دو مدال این رقابت ها در رشته فرنگی که آخرین آن به سال ۱۹۷۲ بر می گردد خود گواه این موضوع است.

اسفندیاری فر تاکید کرد: اگر شرایط همان طوری که ما انتظار داریم پیش رود ضمن شکستن طلسم چهل ساله یکی از بهترین نتایج تاریخ کشتی فرنگی را در المپیک به دست خواهیم آورد./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.