اسکی باز اهل چک فاتح رقابت های لیگ اسکی کشور شد

مسوول ستاد برگزاری این رقابت ها روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این رقابتها در بخش آقایان با شرکت هشت تیم باشگاهی داخلی شامل مک ماکارون ، بیمه گران پارسا، البرز ، تهران ، کردستان ، نایک کیش ، جولوبو سالیمه برگزار شد.

وی افزود: در قسمت بانوان نیز چهار تیم استانهای اصفهان ، البرز، تهران و کردستان در رشته های مارپیچ بزرگ ، ترکیبی ( سرعت و مارپیچ کوچک) و مارپیچ کوچک به رقابت پرداختند.

‘ قربانعلی سولقانی ‘ با بیان اینکه این رقابتها به مدت سه روز در پیست بین المللی دیزین کرج بصورت جداگانه ( آقایان و خانم ها) برگزار شد، افزود: درنتیجه این رقابتها سید مرتضی جعفری و رحمت الله مقدید هر دو از باشگاه مک ماکارون به ترتیب رتبه های دوم و سوم را کسب کردند.

وی اضافه کرد: در بخش آقایان باشگاه های مک ماکارون ، بیمه گران پارسا و نایک کیش نیز رده های اول تا سوم را کسب کردند.

وی بیان داشت : بهرام ساوه شمشکی به عنوان نماینده فدراسیون جهانی اسکی و قربانعلی کلهر نیز به عنوان مدیر فنی بر این رقابت ها نظارت داشتند.

سولقانی اضافه کرد: با انجام این رقابت ها علاوه بر انتخاب نفرات برتر برای تیم ملی اسکی روی چمن کشور، با توجه به ثبت امتیازها در فدراسیون جهانی زمینه شرکت بیشتر اسکی بازان ایرانی در رقابت های برون مرزی بیش از پیش فراهم خواهد شد.

وی یادآورشد: در دوره قبلی این رقابتها که در پیست بین المللی دیزین کرج انجام شد تیم های باشگاههای ساعت تراست ، برن و فرامید تجارت به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، اکنون ۱۰ هزار اسکی باز در سطح کشور در رشته ها و گروههای مختلف سنی در ۱۵ استان صاحب اسکی ساماندهی شده اند که ۳۰ درصد آنان را بانوان تشکیل می دهند. ک/۳

۶۹۴/۱۰۲۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۳۷۳۷۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.