اسلامی مهر:استعفا نداده‌ام/ منتظر برگزاری جلسه کمیسیون فرهنگی هستیم

۱۹م آذر ،

مدیر مرکز سیما فیلم خبر استعفایش به سبب حاشیه‌های ایجاد شده برای فیلم «یک خانواده محترم» را رد کرده و گفت:«نه استعفا داده‌ام نه کسی از من خواسته استعفا بدهم.»

 

پس از آنکه حاشیه‌های فیلم سینمایی «یک خانواده محترم» گریبان صدا و سیما را گرفت، پای مسئولان سیما فیلم به میان آمد و هفته قبل نیز جامعه رسانه‌ای خبرهایی مبنی بر استعفای حجت‌الاسلام حسین رحیم‌زاده مدیر گروه انقلاب، دفاع مقدس و معارف سیما فیلم منتشر کرد.

 با این حال بعضی حاشیه‌های خبری نیز در این میان انتشار یافت که در آنها اعلام شد حسن اسلامی‌مهر مدیر سیما فیلم نیز استعفای خود را  تقدیم عزت‌الله ضرغامی رئیس رسانه ملی کرده است؛ موضوعی که امروز و در گفتگو با مهر از سوی او تکذیب شد.

 

 او در تشریح این موضوع گفت: «اگر به من بگویند استعفا بده چشم حرفی ندارم اما شخص بنده اقدامی در این زمینه انجام نداده‌ام و کسی هم از من چنین چیزی نخواسته است. متأسفانه بعضی پایگاه اینترنتی‌ها بی‌محبت می باشند و تلقی شخصی خودشان را منتشر می‌کنند.»

 

 اسلامی‌مهر مشخص شدن وضعیت فیلم سینمایی «یک خانواده محترم» و تغییراتی را که در سیما فیلم ایجاد خواهد شد، منوط به برگزاری نشست این هفته کمیسیون فرهنگی مجلس با ضرغامی دانست.

 

 در واقع حواشی پیرامون ساخته مسعود بخشی به حدی داغ شد که کمیسیون فرهنگی مجلس تصمیم گرفت برای اولین‌بار از عزت‌الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما بخواهد با حضور در مجلس دربارهٔ فیلم سینمایی «یک خانواده محترم» توضیح دهد.

 

 در این راستا کمیسیون فرهنگی در جلسه سه‌شنبه ۲۱ آذر ۹۱ ضمن توجه به پرونده این فیلم و نقش صدا و سیما در ساخت‌اش، طرح اداره صدا و سیما را نیز مورد بررسی قرار می‌دهد.

 

 فیلم «یک خانواده محترم» ساخته مسعود بخشی دارای یک سرمایه‌گذار ایرانی و فرانسوی است. البته پس از حاشیه‌های ایجاد شده برای این فیلم و پس از شرکت آن در جشنواره‌های خارجی و اعتراض‌های داخلی بسیاری که به مضمون آن شد، سیما فیلم وابسته به صدا و سیما حمایت خود از این فیلم را تکذیب کرد در حالی که به نقل از آفریده تهیه‌کننده این اثر، سیما فیلم حتی بخش‌هایی از هزینه فیلم را هم پرداخت کرده است.

۵۷۲۴۷

 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.