اسمارتفون G2 ال جی معرفی شد، ۵.۲ اینچی فول اچ دی همراه با پروسسور اسنپ دراگون ۸۰۰

ممتازنیوز:

شرکت ال جی امروز جدیدترین پرچمدار خود با نام جی ۲ را رسما معرفی نمود. این اسمارت فون دارای صفحه نمایشی ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و از نوع IPS کم مصرف است. میزان روشنایی صفحه نمایش نیز ۷۵۰ نیت می باشد. صفحه نمایش G2 از چیزی با نام Graphic RAM یا GRAM استفاده می کند که باعث کاهش مصرف انرژی در هنگام نمایش محتوا می شود.

یکی از مهمترین ویژگی های این محصول ال جی قرار گرفتن دکمه های فیزیکی در پشت دستگاه است. در واقع ترکیبی از چندین دکمه در پشت اسمارت فون قرار دارند که شامل دکمه های power/sleep و تنظیم صدا می باشد. دکمه های ولوم صدا همچنین میتوانند بعنوان کلیدهای میانبر برای دوربین و Quick Memo استفاده شوند.

1

از مشخصات سخت افزاری این اسمارت فون میتوان به پروسسور ۴ هسته ای و ۲.۳ گیگاهرتزی اسنپ دراگون ۸۰۰ به همراه جی پی یو ادرنو ۳۳۰ و ۲ گیگابایت رم اشاره نمود. در واقع این اسمارت فون اولین دستگاهی است که در سطح جهانی با این پردازنده عرضه می شود. حافظه داخلی آن نیز ۳۲ گیگابایتی به همرهاه یک اسلات مایکرواس دی است.

دوربین اصلی آن ۱۳ مگاپیکسلی همراه با optical image stabilization یا OIS (ثبیت کننده تصویر نوری) و قابلیت فیلمبرداری FullHD 1080p در ۶۰fps است. سیستم عامل آن هم اندروید ۴.۲.۲ است. در بخش نرم افزاری هم ویژگی های جدیدی چون حالت مهمان، منوی مولتی تسکینگ (کشیدن ۳ انگشت بصورت جارویی برروی صفحه نمایش) که قابلیت ذخیره میزان پیشرفت برنامه ها تا سه اپلیکشن مختلف را دارد و ویژگی اسکرین شات که میتواند تمام صفحه یا یک ایمیل طولانی را ثبت کند (نه فقط چیزی که کاربر مشاهده می کند) اشاره نمود.

یک باتری بزرگ Li-Pol 3,000mAh انرژی مورد نیاز G2 را تامین میکند. این اسمارت فون ال جی قرار است در رنگ های مشکی و سفید و در بازارهای مختلف عرضه شود.

gsmarena

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.