اسمارتفون Galaxy Round سامسونگ با صفحه نمایش ۵.۷ اینچ Super Flexible AMOLED معرفی شد

ممتازنیوز:

F_001_Front_Back-585x424

بعد از انتشار خبرهای و شایعات مختلف، اسمارت فون Galaxy Round سامسونگ که اولین اسمارت فون با صفحه نمایش خمیده دنیا می باشد رسما معرفی شد. این محصول سامسونگ قرار است از تاریخ ۱۰ اکتبر در کره جنوبی در دسترس قرار گیرد. بدون شک بزرگترین ویژگی این محصول صفحه نمایش خمیده آن است. یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی Super Flexible AMOLED با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل.

قدرت این اسمارت فون سامسونگ را یک پروسسور ۲.۳ گیگاهرتزی اسنپ دراگون ۸۰۰ تامین می کند. اما از دیگر مشخصات Galaxy Round می توان به ۳ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی همراه با اسلات microSD، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی در جلو اشاره نمود.

ابعاد دستگاه ۱۵۱.۱ در ۷۹.۶ در ۷.۹ میلیمتر و وزن آن ۱۵۴ گرم است. یک باتری ۲,۸۰۰mAh نیز قدرت این دستگاه را تامین می کند. در بخش سیستم عامل، سامسونگ از اندروید ۴.۳ با رابط کاربری تاچ ویز استفاده نموده است. همچنین سامسونگ ویژگی هایی را برای استفاده برروی صفحه نمایش خمیده به این محصول خود اضافه کرده است. Bounce UX برای کنترل پلیر موسیقی با ضربه زدن به لبه های آن و Gravity Effect برای تعامل با صفحه نمایش توسط چرخش آن از جمله این ویژگی ها می باشند.

Samsung Galaxy Round در رنگ قهوه ای و با قیمت حدود ۱۰۰۰ دلار در دسترس خواهد بود. رنگ های بیشتری از این اسمارت فون در آینده عرضه می شود.

gsmarena

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.