اسپیس‌ایکس، نسخه حرفه‌ای سرویس اینترنت ماهواره‌ای را رونمایی کرد

شرکت SpaceX از نسخه پریمیوم سرویس اینترنت ماهواره‌ای استارلینک رونمایی کرد.

اسپیس‌ایکس، نسخه حرفه‌ای سرویس اینترنت ماهواره‌ای را رونمایی کرد

به گزارش ممتاز نیوز، شرکت SpaceX از نسخه پریمیوم سرویس اینترنت ماهواره‌ای استارلینک برای بیزنس‌ها رونمایی کرد که قیمتش بسیار گران‌تر است.

نسخه پریمیوم استارلینک نسبت به نسخه عادی چندین تفاوت عمده دارد؛ اولین آن‌ها سرعتش است که سرعت دانلود آن بین۱۵۰ تا۵۰۰ مگابیت بر ثانیه است در حالی که سرعت دانلود نسخه عادی بین۵۰ تا۲۵۰ مگابیت بر ثانیه است. سرعت اپلود نسخه پریمیوم هم۲۰ تا۴۰ مگابیت بر ثانیه است که دو برابر بیشتر از نسخه عادی است.

تفاوت دوم آن این است که نسخه پریمیوم از دیش متفاوتی استفاده میکند که قوی تر است و زاویه بازتری برای اسکن آسمان برای ماهواره‌ها دارد؛ علاوه بر این، این دیش میتواند در شرایط اب و هوایی سنگین هم سینگال بدهد.

همچنین برخلاف نسخه عادی که SpaceX فقط در آدرسی که کاربر در هنگام ثبت نام وارد کرده تضمین اتصال به اینترنت را می‌دهد، در نسخه پریمیوم کاربر می‌تواند در هر جایی که استارلینک پوشش دارد، دیش را با خودش ببرد و در آنجا به اینترنت وصل بشود.

نسخه پریمیوم استارلینک دارای قیمت بسیار بالاتری است و تجهیزات آن۲۵۰۰ دلار قیمت دارند که۵ برابر گران‌تر از نسخه عادی است. علاوه بر این بیزنس‌ها ماهانه باید۵۰۰ دلار حق اشتراک پرداخت کنند که باز هم نسبت به اشتراک۱۰۰ دلاری نسخه عادی،۵ برابر گران‌تر است.

کاربران پریمیوم دارای پشتیبانی۲۴ ساعته هستند و مشکلات آن‌ها در اولویت نسبت به بقیه کاربران قرار میگیرند.

نسخه پریمیوم استارلینک از فصل دوم سال میلادی جاری توسط بیزنس‌ها قابل سفارش دادن هستند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.