اسپیکر به شکل کفش زنانه!!

ظاهر غیر متعارف این اسپیکرها باعث شده تا این محصول علی رغم زمان کمی که از حضورش در بازار می گذرد،طرفداران زیادی داشته باشد.

 

Speakers shoes

 

 

 

به گزارش”یک پارس” به نقل ازممتازنیوز، ایده های عجیب و قابل تامل در طراحی تجهیزات جانبی رایانه یکی از مواردی است که هر روزه نمونه های مختلفی از آن در فضای مجازی منتشر می شود.

 

همین چند وقت پیش بود که یک شرکت موفق به ساخت تلفن همراهی شد که کاملاً شبیه به کفش مردانه بوده و تمامی استانداردهای مخابراتی در آن لحاظ شده است.

 

این طور که اعلام شده، در پاشنه این کفش اسپیکرهای ویژه ای قرار گرفته که کاملاً ضدآب و ضدضربه است و صدا را با کیفیت بسیار عالی به گوش فرد می رساند.

 

اکنون نیز بلندگوهای بسیار عجیبی توسط تعدادی از طراحان ساخته شده که به شکل یک جفت کفش زنانه است. این اسپیکرها که ۳ × ۷ × ۵٫۲۵ اینچ هستند دارای خروجی صدا تا ۶ وات بوده و فرکانس صدا در آن‌ها از ۲۰-۵۰۰۰hz می‌ باشد.

 

این دستگاه از طریق USB به انواع وسایل از قبیل گوشی تلفن، لپ‌تاپ، پخش‌کننده‌ های صوتی و تصویری و دستگاه‌ های دیگر متصل شده و کیفیت صدایی مطلوب را عرضه می‌ دارد.

 

ظاهر غیر متعارف این اسپیکرها باعث شده تا این محصول علی رغم زمان کمی که از حضورش در بازار می گذرد، طرفداران زیادی داشته باشد در عین اینکه قیمت آن ۳۸ دلار است و برای بسیاری از کاربران، این قیمت مناسب است.

تکنولوژی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.