اسکار تا دو سال دیگر بهترین بازیکن دنیا خواهد شد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ در تاریخ یکشنبه ۱۴ آبان۹۱،

      بیشتر مربیان شاغل در لیگ جزیره بر این باورند هر بازیکن خارجی که وارد بریتانیا می شود، حداقل مدت ۶ ماه وقت نیاز دارد تا خودش را با خلق و خوی محیط جدید تطبیق دهد. با این حال «اسکار» ۲۱ ساله که ۱۶ جولای سال جاری در ازای ۲۵ میلیون پوند از پورتوآلگره به استمفوردبریج انتقال یافت، در مدت چند ماه قبل روند رو به رشد چشمگیری داشته است. این موضوع سبب شده تا نیمار که در کنارش در سلسائو (تیم برزیل) بازی می‌کند، به تعریف و تمجید از وی بپردازد.

به گزارش تفسیری فارس و به نقل از اوگلبو، گلزن کنونی سانتوس که خود هدف تیم‌های بزرگ اروپایی است گفت: لیگ برتر انگلیس بازیکنان قدرتمند و با کیفیت زیادی دارد. اما تاکنون هیچکس به سطح رونالدو در وقتی که برای منچستریونایتد بازی می‌کرد، نرسیده است. در حالیکه اگر به لالیگا اسپانیا نگاه کنید، خواهید دید ماتادورها اکنون مسی، رونالدو، فالکائو، اینیستا و خیلی‌های دیگر را در خدمت دارند.

نیمار ادامه داد: اسکار دوست من است اما وقتی می گویم او می‌تواند تا حد بهترین بازیکن لیگ برتر و حتی فراتر از رونالدو ترقی کند، باور کنید ‌به عنوان یک دوست اظهار نظر نمی‌کنم.

مهاجم تکنیکی تیم برزیلی افزود: قابلیت تکنیکی او مثل فوق‌ ستاره‌های موجود در فوتبال دنیا، بسیار عالی است. قادر است گل‌های زیبا و باورنکردنی بزند. درست مثل رونالدینیو و ریوالدو، با توپ جادو می‌کند با چلسی آغاز خوبی داشته و بازی‌اش کامل است. اکنون در بهترین شرایط است که در دو سال آینده بهترین بازیکن جهان شود.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.