اسکایپ سرویس ارسال پیام ویدئویی راه اندازی می کند

۱۸م آذر ،

با تغییراتی که در “Term of use” برنامه Skype به وجود آمده است، باین منتظر اضافه شده بخشی برای ارسال پیام های ویدئویی برای کاربر آفلاین در اسکایپ باشیم. این موضع تایید شایعاتی است که در اوایل ماه سپتامبر شنیده می شد است.

با توجه به تغییراتی که رخ داده است، Skypeهنوز توضیحی دربارهٔ اینکه آیا این سرویس برای هر دو بخش رایگان و غیر رایگان اسکایپ رخ خواهد داد یا خیر نداده است. گروه هایی که سرویس های ماهانه، سه ماهانه و یا سالانه اسکایپ را خریداری خواهند کرد، به این سرویس به طور نامحدود دسترسی خواهند داشت که امکان ارسال و دریافت  تعداد نامحدودی پیغام ویدئویی را به آنها می دهد. حتی امکان ذخیره این پیغام ها در سرویس ابری اسکایپ نیز مهیا خواهد بود.

در بخش Term of useبیان شده که اشخاص غیر عضو می توانند به طور نامحدودی پیغام تصویری دریافت کرده ولی در عوض تعداد پیغام های ویدئویی که می توانند ارسال کنند محدود است. تعداد پیغام هایی که محدودیتشان ذکر شده است، هنوز مشخص نشده و مبهم است. همچنین پیغام های ارسالی و دریافتی برای حساب های رایگان طی مدت ۹۰ روز به طور اتوماتیک از سیستم حذف می شوند، این درحالی است که فایل های کاربرانی که حساب کاربری خریداری کرده اند تا زمانی که خودشان به طور دستی فایل ها را پاک نکنند باقی خواهد ماند.

سیستم تازه ارسال پیغام های ویدئویی که با نام Skype Video Messaging شناخته می گردد به احتمال بسیار، برای جلوگیری از سو استفاده و موارد امنیتی از Skype’s Fair Use Policyبهره خواهد گرفت.

این سرویس برای استفاده های شخصی و غیر تجاری آماده شده است و با توجه به اساسنامه مورد پذیریش کاربران، موارد استفاده از آن مشخص شده است. اسکایپ در بخش که نحوه استفاده از سیستم را به امضای کاربر می رساند، اعلام کرده که این حق را دارا خواهد بود تا ویدئوهایی که ناقض حریم خصوصی، ضد قانون و فعالیت های غیر متعارف می باشند را حذف کرده و با آنها برخورد خواهد کرد.

اسکایپ که در حال حاضر در تملک شرکت مایکروسافت است، سرویس ارسال پیام متنی و تماس صوتی و تصویری از طریق اینترنت را ارائه می کند که توسط  اشخاص بسیار بسیاری در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. این سرویس همچنین در وضعیتی که کاربر پولی آن باشید اجازه تماس تلفنی با اشخاص مختلف را نیز به شما با هزینه بسیار کمتری نسبت به حالت عادی برای شما فراهم می کند.

منبع: Tom’s Guide

 

پیشنهاد می‌شود بخوانید:

آی کلاب
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.