اسکوچیچ: مرا دست کم گرفتند / تا ۲۰۲۳ با ایران قرارداد دارم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از راهیابی به جام جهانی ۲۰۲۲ تمجیدی ویژه از شاگردانش داشت.

اسکوچیچ: مرا دست کم گرفتند / تا ۲۰۲۳ با ایران قرارداد دارم

به گزارش ممتاز نیوز، دراگان اسکوچیچ پس از پیروزی یک بر صفر تیم ایران مقابل عراق و صعود به جام جهانی اظهار داشت: اول از همه به بازیکنان تیم ملی تبریک می‌گویم. بازی بسیار خوبی بود و بازیکنان تیم ملی خیلی خوب بازی کردند. این هم مختص این بازی نبود و در تمام بازی‌های انتخابی تیم به لحاظ عملکرد و روانی عملکرد خوبی از خود نشان داد.

وی در ادامه افزود: ۱۰، ۱۵ دقیقه طول کشید تا بچه‌ها با شرایط بازی هماهنگ شوند. بسیار به بازیکنانم افتخار می‌کنم و خوشحالم توانستیم این نتیجه را کسب کنیم. اگر توانسته باشیم ذره‌ای مردم را خوشحال کنیم، باعث خوشحالی ماست.

سرمربی تیم ملی تصریح کرد: هم تیم رقیب و هم ما با مشکلات زیادی قبل از بازی مواجه بودیم. مثلاً بازیکنان اروپایی خیلی دیر به جمع‌مان اضافه شدند. مهدی طارمی که بابت بازی فوق‌العاده‌اش به او تبریک می‌گویم، پنج شش صبح به جمع ما اضافه شد و همین مشکلات باعث می‌شود خوشحالی ما برای این برد بیشتر شود.

اسکوچیچ در پاسخ در مورد اینکه در دو سال حضورش در تیم ملی روزهای سختی را تجربه کرده و شاید خیلی‌ها در روزهای اول او را باور نداشتند و به نظرش چه زمانی تجربه سخت‌تری را در تیم ایران سپری کرده است، گفت:  باید کمی فکر کنم تا بگویم در کدام برهه روزهای سختی داشتم. شاید نتوانیم یک مقطع را بگویم. در دو سال قبل شرایط کرونا بوده است و شرایط سختی را سپری کردیم. شاید در زمانی که حقی برای از دست دادن امتیاز نداشتیم (مسابقات مقدماتی بحرین) سخت‌ترین شرایط بوده است، ولی من از اول به کار خودم اعتقاد داشتم و می‌دانستم گروهی از بازیکنان فوق‌العاده را در اختیار دارم. آدم‌های زیادی در دو سال من را دست‌کم گرفتند و شایستگی من را ارج ندادند، ولی من در نهایت خودم را ثابت کردم.

اسکوچیچ در پاسخ به این سوال که چه پیامی برای خانواده شهدا دارد، گفت: من هر چیزی بگویم مرهمی بر زخم این خانواده‌ها نیست. امیدوارم با این برد لحظه‌ای باعث دور شدن آن‌ها از غم‌هایشان باشیم. دوست دارم شادی برد را نه فقط به این دوستان بلکه به همه مردم ایران تقدیم کنیم.

سرمربی تیم‌ملی درباره ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال ایران توضیح داد: در دو سال گذشته افراد زیادی درباره قرارداد من صحبت کردند. قرارداد من تا ۲۰۲۳ ادامه پیدا می‌کند. من از روز اول می‌دانستم که باید خودم را اثبات کنم و ادامه قرارداد منوط به موفقیت با تیم‌ملی ایران است. برنامه من شرکت با ایران در جام جهانی است.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.