اسید پاشی به سبک کانادایی*عکس

ممتازنیوز: زن جوان کانادایی در حالی از اغماء به هوش آمد که بیش از ۷۰% از بدنش در اثر اسید پاشی وحشیانه دوست پسرش دچار سوختگی شده است.

“تانیا” ۲۹ ساله، آرایشگری که ساکن حومه شهر مونترال بعد از دعوا با همسرش “نیکلاس” ۲۷ ساله در منزلش را ترک می کند و به منزل دوستش می رود.هنگامی که وی بازگشت، همسر حیوان صفت، یک محصول پاک کننده خورنده را در مقابل خانه شان، روی او پاشید.سپس وی به بیمارستان سوختگی در مونترال منتقل شد و در آنجا به کما رفت.

اسید پاشی دختر کانادایی

برادر “تانیا” گفت: او به شدت دچار سوختگی شده بود و فریاد می کشید. وقتی در حمام بدنش را شست و شو داد پوستش آب شد و کنده شد. او درد شدیدی را تحمل می کرد و کل بدن او باندپیچی شده است. او دیگر مو ندارد. چشمانش،قفسه سینه اش،پاهایش و کمرش دچار سوختگی شده است.

CBC؛ “نیکلاس” اکنون در بازداشت به سر می برد اما برادر “تانیا” در آخر گفت،زندانی شدن او فایده ای ندارد، این باعث نمی شود خواهر من خوب شود. خواهرم باید تمام عمرش را با این وضع بگذراند.

(جام نیوز) 


ممتازنیوز

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. خرید ملک در آلانیا:

    شرکت بست هوم پیشرو در توسعه ساخت مستغلات در منطقه آنالیا از سال ۲۰۰۴ میباشد.شروع کار شرکت بصورت آژانس املاک بود که در سال ۲۰۰۸ هدف شرکت بر ساخت و فروش املاک آماده تحویل در بهترین مناطق آنالیا قرار گرفت. رزومه شرکت ات به امروز شامل ۱۵ پروژه به متراژ ۲۹۰۰۰ متر مربع میباشد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.