اس ۳۰۰ عزیز ممنون که نیامدی

کروز رونمایی شد تا کار دانشمندان دفاعی داخلی را ببینیم به جای آن اس ۳۰۰ های روسی که هیچ وقت به ایران نرسید. شایداگر آن اس ۳۰۰ می آمد کروز دیرتر متولد می شد.

 اس 300 عزیز ممنون که نیامدی

 کروز رونمایی شد تا کار دانشمندان دفاعی داخلی را ببینیم به جای آن اس ۳۰۰ های روسی که هیچ وقت به ایران نرسید. شایداگر آن اس ۳۰۰ می آمد کروز دیرتر متولد می شد.

اس ۳۰۰ نیامد اما به جای آن کروزی آمد که صد در صد وطنی است.

روسها در طول تاریخ بدقولی های فراوانی را برای مردم ایران به یادگار گذاشتند و همیشه نشان دادند که نمی توان صد در صد روی قول آنها حساب کرد. روسها اما این بار با وجود رعایت همه احتیاطهای دیپلماتیک بدقولی ای کردند تا نخبگان داخلی دست به کار شده و وعده ای را که روسها محقق نکردند، خودشان عملی کنند.

آن اس ۳۰۰ ها نیامد تا شاید توپولف ها هم نیاید و خاطرات تلخ سقوط فراموش شود… آن اس ۳۰۰ ها نیامد تا بار دیگر بفهمیم باید دست روی زانوهای خودمان بگذاریم و بلند شویم.
آن اس ۳۰۰ نیامد و برایمان خیلی از خاطرات و وقایع تاریخی را بار دیگر زنده کرد، خیلی از مسیر آتی روابط را نیز نشان داد و نشانه گذاری کرد تا بعد از این کمتر اعتماد کنیم و بیشتر خودمان را باور کنیم.
آن اس ۳۰۰ نیامد تا بار دیگر باور کنیم جوانان کشورمان حماسه ساز می شوند و جوانان امروزی با همت ها و باکری های گذشته که در شرایط سخت تحریم و جنگ یک تنه پای این آب و خاک ایستاند و حماسه آفریند فرقی ندارند. تا باور کنیم باز هم اگر لازم باشد حماسه هایی شکل می گیرد باور نکردنی. حماسه هایی که می تواند سالها در خاطرات مردم دنیا نقش ببندد و به افسانه هایی واقعی تر از رستم و سهراب تبدیل شود.
خلاصه که اس ۳۰۰ نیامد تا کروز را دستان توانمند جوانان کشورمان بسازند…

پس با این تفاسیر لازم است بگوییم اس ۳۰۰ جان ممنون که نیامدی تا ما باز یاد داشته های خودمان بیافتیم و مرغ همسایه را غاز نبینیم.

مائده شیرپور

سیاسی – اجتماعی

باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.