اشتباه مجری تلویزیون در برنامه زنده

 

 

عصر روز یکشنبه دوم مهر ماه سال جاری، در مسابقه زنده تلویزیونی «ردپا» کاری ازگروه مسابقات و سرگرمی شبکه تهران اتفاقی روی داد که سبب دلخوری و اعتراض بینندگان این برنامه شد، تا جایی که برخی از مخاطبان در تماس‌هایی با روزنامه جوان از این اتفاق گلایه کردند.

 

ین مسابقه تلویزیونی چند وقتی است با اجرای «بهمن‌هاشمی» روی آنتن شبکه تهران می‌رود و ظاهراً قرار است تا آخر امسال هم روی آنتن بماند. این مجری حین اجرای برنامه به مناسبت بازگشایی مدارس روی آنتن گفته است. (نقل به مضمون): «خب الان هم دیگه بچه‌ها از مدارس آمده و خسته‌اند و رفتن کپیدن؟!» 

جالب اینجاست که خود مجری نیز به قباحت جمله و اشتباه فاحش خود پی نمی‌برد، تا اینکه این اشتباه در گوشی اتاق فرمان به او گوشزد می‌شود و هاشمی با تبحری که در سالیان طولانی اجرا کسب کرده بود، این اشتباه را لاپوشانی کرده و اجرا را ادامه داده است. به راستی مسئول وقوع چنین اشتباهاتی که در برنامه‌های مختلف تلویزیون و رادیو در حال فراگیر شدن است، کیست؟ به نظر می‌رسد مجریان ما برداشت اشتباهی از صمیمیت و راحتی با مخاطب دارند و همین امر است که موجب چنین اتفاقات ناخوشایندی روی آنتن یک برنامه زنده تلویزیونی می‌شود. 

 

 

منبع: جوان آنلاین

 

 

کفش پرفکت استپز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.