اشجاری: برخی شایعات را تکذیب می‌کنم

۳۱فروردین۱۳،

حسن اشجاری دربارهٔ آخرین وضعیت مصدومیتش گفت: همان طور که می‌دانید چهارشنبه سوری سال قبل در یک تصادف مصدوم شدم و مجبور به تمرین‌های بدنسازی و فیزیوتراپی شدم اما از امروز در تمرین‌های گروهی شرکت می‌کنم.

او در پاسخ به این سوال که پس توان بازی برابر الریان را دارد بیان کرد: بله توان بازی برابر الریان را دارم اما اینکه بازی کنم یا خیر بنا به تشخیص کادر فنی صورت می‌گیرد.

به نقل از ایسنا، مدافع استقلال در ادامه با انتقاد از رسانه‌هایی که با اعلام شکستگی مچ پای او سبب شدند شایعاتی پیرامون او شکل بگیرد افزود: متاسفانه عده‌ای نوشته‌اند مچ پایم شکسته یا رباط پاره کرده‌ام. خواستم از اینجا بگویم که این حرف‌ها خنده‌دار است و صحت ندارد از طرفی شنیده‌ام که گفته‌اند من درب باشگاه را با لگد زده‌ام. بله من دیروز در باشگاه استقلال حاضر شدم ولی نگهبان به من گفت آقای فتح‌الله‌زاده نیست و من هم بدون هیچ مشکلی آنجا را ترک کردم. واقعا نمی‌دانم این صحبت‌ها از کجا آب می‌خورد. آن یکی نوشته مچ پایم شکسته و یکی دیگر نوشته درب باشگاه را با لگد زده‌ام و خواسته‌ام با فتح‌الله‌زاده صحبت کنم.

او در پاسخ به این سوال که به خاطر همین مصدومیت بازی برابر تیم سابقش را که به نظر می‌رسد از کورس قهرمانی عقب افتاده از دست داد، گفت: من نیم فصل به استقلال آمدم چرا که شانس قهرمانی استقلال را بیشتر می‌دانستم. دیروز هم با پیروزی داماش امکان قهرمانی ما بیشتر شد. سپاهان هم تیم منسجم و خوبی است و امیدوارم به راهش ادامه دهد اما استقلال قهرمان خواهد شد. من به خاطر مصدومیتم چند بازی مهم را از دست دادم که دوست داشتم در آن‌ها حاضر باشم. یکی از آن‌ها رویارویی با سپاهان بود که متاسفانه نشد در آن دیدار بازی کنم. با این حال در بازی برگشت برابر سپاهان تیم ما بسیار بابرنامه بود و به هدف خود رسیدیم.

اشجاری در پایان با ابراز امیدواری از قهرمانی استقلال افزود: همه تلاش‌مان را خواهیم کرد تا در اهواز قهرمانی را قطعی کنیم و دل هواداران را شاد کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.