اصغر فرهادی به تماشای ˝ اشک ها و لبخندها ˝ نشست

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

نمایش موزیکال ˝ اشک ها و لبخندها ˝ شب قبل (۱۹ مهرماه) میزبان هنرمندانی نظیر اصغر فرهادی بود.

به گزارش ممتاز به نقل از هنرآنلاین، نمایش موزیکال اشک ها و لبخندها به کارگردانی هادی قضات پس از سه اجرای موفق در روزهای نهم، دهم و یازدهم مهرماه با استقبال علاقمندان روبرو شد و به همین منظور مسئولین برگزاری نمایش تصمیم به تمدید اجرای این نمایش گرفتند که شب قبل (۱۹ مهرماه) اولین اجرای این نمایش پس از تمدید به روی صحنه رفت.

شب قبل (۱۹ مهرماه) تعدادی از هنرمندان از قبیل اصغر فرهادی، گلاب آدینه، شیرین بینا، علی قمصری و اکبر عالم زاد و …… در تالار وحدت به تماشای ” اشک ها و لبخندها ” نشستند.

” اشک ها و لبخندها ” داستانی واقعی است که در سال ۱۹۳۸ و چند ماه قبل از جنگ جهانی دوم اتفاق افتاده است. کاپیتان فون تراپ فردی وطن پرست است که پس از فوت همسرش به شدن ناراحت و غمگین می گردد و موسیقی را فراموش می کند. ماریا از صومعه به خانه کاپیتان می آید و چیزی از موسیقی نمی داند. آشنایی این دو ترکیبی به وجود می آورد که کاپیتان به موسیقی و ماریا به میهنش و فرزندان کاپیتان به خانواده عشق می ورزند.

گفتنی است نمایش موزیکال ” اشک ها و لبخندها ” در روزهای۲۴ مهر ساعت ۲۱:۳۰ ، ۲۵ مهر ساعت های ۱۷ و ۲۱:۳۰ و ۲۶ مهر ساعت ۱۸ نیز اجرا می گردد.


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.