اصلاح ساختار فورد با این میزان ضرردهی دشوار است

۱فروردین ۱۳،

اصلاح ساختار فورد با این میزان ضرردهی دشوار است

کارشناسان می گویند کاهش فروش شرکت خودروسازی فورد، توانایی این شرکت را برای اصلاح ساختار خود زیر سئوال برده است.

به نقل از واحد مرکزی خبر، شرکت خودروسازی فورد در ماه اکتبر شش هزار و دویست نفر از نیروی کار خود را اخراج کرد و سه کارخانه خودروسازی خود را در اروپا به طور کلی تعطیل کرد. 
در آن زمان، کارشناسان این اقدام فورد را به نوعی حاکی از آینده نگری این شرکت خودروسازی می دانستند اما اکنون می گویند با این تعداد اخراج و تعطیلی کارخانه ، باز هم بعید به نظر می رسد که فورد بتواند روند ضرر دهی خود را در اروپا مهار کند زیرا فروش این شرکت خودروسازی در اروپا به شدت افزایش یافته است. 
به گزارش خبرگزاری رویترز از پاریس، کمتر از پنج ماه از اعلام اجرای برنامه تعدیل ساختار فورد که دومین شرکت خودرسازی آمریکا به حساب می آید، این شرکت نتوانسته است روند کاهش فروش خود را متوقف کند . اگر چه فورد توانسته توان رقابت پذیری خود را در بازار اروپا و جهان بالا ببرد اما تاکنون نتوانسته است ضررهای قبل را جبران کند. 
فروش فورد در سه ماه قبل به شدت کاهش پیدا کرد و سبب اصلی آن نیز توقف تخفیف هایی بود که به مشتریان خود برای خرید خودروهای در انبار مانده می داد.
فروش فورد در این مدت در اروپا معادل بیست ممیز چهار دهم درصد کاهش یافت . در ماه ژانویه فورد با افزایش پیش بینی ضرردهی خود در اروپا اعلام کرد ضرردهی این شرکت امسال به یک میلیارد و پانصد و پنجاه میلیون یورو می رسد.

شنبه ۳ فروردین   ۱۲:۳۲

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.