اصول اقتصاد مقاومتی در صبح و امید

۳۰م دیماه ،

جام جم آنلاین: برنامه «صبح و امید» با حضور مهمانان به کارشناسی مباحث «اقتصاد مقاومتی» می پردازد.

برنامه «صبح و امید» فردا دوشنبه دوم بهمن ماه با حضور مهمان برنامه «دکتر ساسان شاه ویسی» با موضوع «اقتصاد مقاومتی» به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می رود.

همچنین بخشی از برنامه فردا به معرفی و کتابشناسی «اقتصاد مقاومتی» توسط دکتر مهدی ابراهیم زاده اختصاص دارد.

صبح و امید فردا، با اجرای حمید رضا دشتی، سید رضا نواب، مرتضی طمقائیل و به تهیه کنندگی پرویز امیری از ساعت هفت الی ۹ صبح تقدیم بینندگان محترم شبکه قرآن و معارف سیما می گردد.

افتتاحیه مسابقات قرآنی نیرو های مسلح

افتتاحیه مسابقات قرآنی نیرو های مسلح، فردا دوشنبه دوم بهمن ساعت ۹:۳۰ الی ۱۰ و بعد از وقفه ای کوتاه ۱۰:۲۰ الی ۱۱ تقدیم بیینندگان شبکه قرآن و معارف سیما می گردد.

تعامل صحیح همسران

«خانه محبت» فردا دوشنبه دوم بهمن با موضوع «راهکار های خوشبختی» و با حضور «خانم دکتر همیز» به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می رود.

«خانه محبت» در ایام هفته به غیر از جمعه ها از ساعت ۱۰:۴۰ الی ۱۱:۴۰ صبح به تهیه کنندگی سید فریبرز فرهادی نیاکی و اجرای خانم ها معصوم زاده و درویشی به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می رود.

آغاز ولایت امام زمان (ع) در «باران»

برنامه باران امشب به مناسبت آغاز ولایت حضرت صاحب الزمان (عج) از جمکران با حضور حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد امشب ساعت ۲۲ به روی آنتن شبکه قرآن ومعارف سیما می رود.

بررسی خرافه در«شب آسمانی»

«شب آسمانی» امشب شنبه۱ بهمن ماه با بحث پیرامون «بررسی خرافه در دین اسلام» تقدیم بینندگان محترم شبکه قرآن و معارف سیما می گردد.

همچنین امشب حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد ابوالقاسمی به عنوان کارشناس برنامه حضور خواهد داشت.

«شب آسمانی» با اجرای امیر مهرداد خسروی و تهیه کنندگی علیرضا قطبی از ساعت ۲۱:۱۰ الی ۲۲:۱۰به روی آنتن شبکه قرآن می رود.

شکرانه ای برای صفای دل

«شکرانه» عنوان مستند ۲۰ قسمتی است که فعالیت های جهاد دانشجویی و تلاش های صادقانه آنها را در مناطق محروم به تصویر می کشد.

این برنامه در تمامی ایام هفته به جز جمعه ها، ساعت ۱۱:۴۰ به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می رود. (شبکه قرآن و معارف سیما)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.