اضطراب غیر قابل انکار صهیونیست‌ها نوید آزادی قدس را می‌دهد

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ سردار سرتیپ ‘رمضان شریف’ در نخستین جلسه ستاد هماهنگی و برنامه‌ریزی مراسم روز جهانی قدس سال اظهار داشت: تحولات سوریه در ۱۶ ماه اخیر، حاصل تلاش منسجم دشمن برای در هم شکستن خط مقاومت در این کشور است.

وی افزود: اتحاد شوم و نامبارک میان برخی مرتجعین عرب و کشورهای استکباری به منظور انتقام گرفتن از سقوط حاکمان وابسته به آمریکا، استکبار جهانی و حامیان رژیم غاصب صهیونیستی از اهداف دشمنان در سوریه است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از نقاط عطف انقلاب اسلامی ایران به عنوان منشاء بیداری اسلامی، حمایت از مردم فلسطین و اتحاد کشورهای اسلامی است که توسط امام خمینی(ره) پی ریزی و سپس توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی پیگیری می‌شود.

رییس ستاد انتفاضه و قدس، هدف استکبار را ایجاد تفرقه در بین مذاهب اسلامی بویژه شیعه و سنی دانست و گفت: یکی از محورهای وحدت در امت اسلامی موضوع فلسطین و آزاد سازی بیت المقدس است که از نقاط مشترک بین تمام علمای کشورهای اسلامی و مردم انقلابی به خشم آمده از نظام استکبار جهانی به شمار می رود.

سردار شریف یادآور شد: حمایت از فلسطین از سطح افکار عمومی ملت‌ها به سطح دولت ها و نظام‌های سیاسی گسترش پیدا کرده که این موضوع، جایگاه طرفداران فلسطین را تقویت کرده است.

وی تصریح کرد: امروز شاهد تحقق عینی و ملموس پیش بینی حکیمانه حضرت امام(ره) در دوران دفاع مقدس هستیم که فرمودند:’دفاع مقدس ملت ما آزادی فلسطین و آزادی مردم مسلمان منطقه را به همراه خواهد داشت’.

مسوول روابط عمومی سپاه پاسداران، ابتکار حضرت امام(ره) در نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس را افتخاری بزرگ برای مسلمانان جهان، شیعیان و ایرانیان دانست.

سردار شریف تصریح کرد: این نام گذاری حکیمانه موضوع فلسطین را همواره به موضوعی زنده، پویا و شاداب در عرصه ادبیات سیاسی و رسانه‌ای تبدیل کرده است.

سیام**۲۰۲۲**۱۳۳۶

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۲۲۱۱۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.